Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Borsiin JR skrev:Var har du hört det egenteligen? Mig veterligt kommer tvåtakt inte att förbjudas inom överskådlig framtid.
Goodstuff skrev:I MotoGP kommer de fortsätta med tvåtakt i 125 och 250 till garanterat 2009 och troligen 2011.

Vad menar du?RS "Alex" skrev:Men om man tänker då hur fan ska dom lösa det sen då en 125:a 4-takt kommer ju vara sååå slöööö ska dom lägga ner dom klasserna sen då eller??
Det borde ju gå att överklaga på något sätt![]()
RS "Alex" skrev:Men om man tänker då hur fan ska dom lösa det sen då en 125:a 4-takt kommer ju vara sååå slöööö ska dom lägga ner dom klasserna sen då eller??
Det borde ju gå att överklaga på något sätt![]()
RS "Alex" skrev:Inom cross så ska man ju inte få tävla med 2-taktare från år -06 hur är det med roadracing??
Någon mer än jag som verkligen älskar den lagen![]()
oscar skrev:"
2-takt är coolt, 4-takt är vanligt och tråkigt! Vi släpper ju ut det dubbla föroreningar men det går ju dubbelt så fort så det är ju okey.
"
Skicka honom dit han hör hemma Goodstuff! Om inte ironin vaknat upp såklart....
Men det finns ju en hel del i dina frågeställningar som gör att man undrar hur du tänker. Vad var det du ville veta och vad var din egen synpunkt på tvåtaktare. Svårt att greppa och som man ropar får man svar.RS "Alex" skrev:Tack för ditt underbara svar nu känner jag mig mycket mer påläst "Tack"

RS "Alex" skrev:På cross klubben och av alla jag känner som kör


Jösse skrev:Varför skulle man inte få ha pneumatiska ventiler![]()
Här är anledningen till att de vill minska motorvolymen.Axxexs skrev:Honda vill att MotoGP ska gå ner till 800cc 4-takt och kommer man inte ändra på att man då får fortsätta att köra 500cc 2-takt så kan kanske en sådan bli konkurenskraftig..
Goodstuff skrev:Här är anledningen till att de vill minska motorvolymen.
http://www.motogpnews.com/home.php?pageid=352
Goodstuff skrev:Här är anledningen till att de vill minska motorvolymen.
http://www.motogpnews.com/home.php?pageid=352

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |