Hur är det möjligt !!

Gripen 25

Ny medlem
Gick med
24 Aug 2004
Hoj
Zx12r
Nu har jag hittat en sån här mc-firma till som säljer cyklar sjukt biligt !!
www.motorintershop.com vi skulle alla gå ihop och se om det skulle komma någon cykel och gör det så lottar vi ut den.. heheh

Tja... Man kan ju alltid ta ngt billigt, som en KX85.... Om man lägger 30 € var, så blir det ju ej så farligt om den ej kommer...

Iövrigt så tvivlar jag på alla företag som påstår att de har 23 st Ducati 999R i lager...

UrbanTiger skrev:
Och vad fan ska jag med en KX85 å göra :kocko

Ja, det beror ju förstås på om du skulle vinna den, men det är väl roligare än en fiddy? :P

Det är duktigt fejk det går inte på något vis att få tag i cyklarna så billigt, har haft tillgång till lite prisinfo från en del tillverkare och inte ens generalagenten i USA betalar så lite för cyklarna oskattade och utan tull etc...

Men det är ju ett annat bolag som för över pengarn med så du inte ska ligga ute med dom innan du har hojen hemma och kan inspektera den

Om man sen söker efter namnet på escrowen (dvs den man skall betala pengarna till) på google så de 10 första träffarna man får upp är sidor som varnar för bedrägerier via detta företag

Last edited:
okej då är det ju löst !! skulle vara bra roligt att driva med dom lite
ringa upp och säga att man ska göra en jätte beställning och fråga ut dom lite..

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg