Hur är det möjligt,

Trots att vi numer lever i en så mediellt överexponerad värld att vardagen liknar valfritt lösnummer av En ding-ding värld så är det där det mest bisarra jag läst.

Han tröttnade på hennes tjat, söp ner henne, la henne i plaskdammen och tyngde ner henne med tomten. Elementärt, fallet löst.

Alternativt så var det mer än "– Jag tror hon kan ha tagit en gin och tonic under dagen"

Tomten var förövrigt jävligt läbbig

Svensk media vart är vi påväg??
Rapporterar om den trädgårdstomte i England som dödade någon full tant?

Gud va jag saknar en ding ding värld..... Där var det i vilket fall inte en blaska som försökte spela seriös.

Svensk media vart är vi påväg??
Rapporterar om den trädgårdstomte i England som dödade någon full tant?

Gud va jag saknar en ding ding värld..... Där var det i vilket fall inte en blaska som försökte spela seriös.

Det är den av LO och SAP ägda tidningen Aftonbladet som skriver om det som intresserar ägarnas medlemmar. Antingen är det Halvar som amputerat torson men ändå nekas sjukpenning eller så är det engelska kärringar som drunknat av trädgårdstomten.

Polarisering mot "det onda kapitalet" (som alltmer tycks bestå av gamla sossepampar) och "nyheter" i form av sånt här.

Bröd och skådespel.

Eftersom vi lever i en tid där nyhetsvärdet räknas i antalet klick så passar jag.
Taskigt av TS att bara länka. :p

Har du sett filmen Idiocracy? Föreställ dig hur nyhetsrapportering skulle se ut där! När jag gör det ligger Aftonbladet väldigt nära...

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år