appel_mx
Ny medlem
Måste varit någon här som varit på Åland och kört hoj.
- Hur är vägarna?
- Finns de några fina sträckor?
- Hur är vägarna?
- Finns de några fina sträckor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hörde nån gång att det är mycket fästingar på Åland, stämmer detta?
Undrar vad det är för böter på ett whiili försök på huvudgatan!?Mycket fina vägar på Åland, härligt landskap dock så sätts hastighetsböter efter årsinkomst.![]()
Ja, med första färjan från Grisslehamn dit och sista från Ekerö hem så betar man ju ledigt av hela ön på en dag, på en helg hinner man dessutom stanna å se allt.Litet, men lagom för en dagsutflykt.
Många avsticksvägar med grus men inte är dom långa eller.
Ja, med första färjan från Grisslehamn dit och sista från Ekerö hem så betar man ju ledigt av hela ön på en dag, på en helg hinner man dessutom stanna å se allt.
Jag var där på cykelsemester i somras och träffade en tysk man på en camping utanför Mariehamn.
Jag tyckte de va kanon! Så länge man höll sig från dom markerade cykelvägarna, för dom va hopplöst urusla, oftast rejält knöliga grusvägar! Jag vände tom nån gång när det började bli skogsväg! Jag hade en fullastad MTB med slicks, och höll man sig bara på asfalterade vägar funkade det klockrent! Skapligt vänliga bilister, lite trafik och gemytligt helt enkelt, rekommenderas. Det dryga va väl dom 26 milen ToR Grisslehamn, men det va rätt trevligt så fort man kom bortanför Täby-trakternaSorry för OT, men hur var cyklingen där?
/Fredde
Hörde nån gång att det är mycket fästingar på Åland, stämmer detta?
Man har renoverat upp en del vägar och tagit bort böjarna vilket resulterade att dom blev tråkiga ur hojåkandeperspektiv. Det var bättre förr.
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten