Huqvarna 570 rr -03?

Har nyss köpt en 570rr -03 supermotard....så jag kan tyvärr inte säga nåt om hur den är...än iaf. :) hopas oxo på att få läsa lite info/åsikter om den. :tummenupp

Jag har haft en tidigare, sålde den och ångrade mig, försökte köpa tillbaka den men de blev aldrig rätt, köpte en likadan av en annan kille. Bättre cykel finns inte om du ska köra både lite gata och bana. Visst finns det bättre cyklar om du ska nöta bana bara men 570rr gör inte bort sig, dessutom blir du ballast i depån ;). Vibrerar en del gör de men balanserar man veven så försvinner det värsta. De går sjukt gött i motorn och dör inte när man kommer upp i varv. När man drog mot polarna rätt fram så drog den i allafall 660s, husaberg 650s och givetvis 525or och sådant med...

Har oxå nyligen blivit ägare till en Husqvarna

Har inte hunnit köra så mycket med den ännu men det lilla jag har hunnit med har funkat kanon!
Lätt, mycket snygg och rimliga serviceintervaller. Skall försöka lära mig ventiljusteringen snart oxå, verkar inte alltför krångligt.

Vibrerar gör den dock! Tappat ett par skruvar redan, iofs har jag varit lite slarvig med att dra dit dom, och en tub loctite har jag faktiskt liggandes så det ordnar sig nog.

Last edited:
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...