Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En kompis till mig delade rum med en inte allt för datorbegåvad snubbe, det bästa skämtet hittils är att ta en skärmdump på skrivbordet (som han brukar ha det) och använda som dumpen som skrivbordsbakgrund, och sedan dra ihop alla ikoner i en mapp som man gömmer.philsson skrev:Haha.. fy vad roligt..![]()
det borde man nästan ta och göra.. pricka av på listan
GuW skrev:En kompis till mig delade rum med en inte allt för datorbegåvad snubbe, det bästa skämtet hittils är att ta en skärmdump på skrivbordet (som han brukar ha det) och använda som dumpen som skrivbordsbakgrund, och sedan dra ihop alla ikoner i en mapp som man gömmer.
Han hade roligt hur länge som helst åt kompisen som startade om datorn om och om igen och klickade på ikonerna på skrivbordet utan att det funkade.
En annan gång ändrade han alla genvägar så när han klickade på outlook så startade exel, när han klickade på exel startade miniräknaren osv...
Killen lärde sig så småningom att starta sina program från startmenyn, men då fortsatte han med ommöbleringen där.
Det bästa med allt var att han som ägde datorn skyllde allt på virus, och min kompis höll med om att det var nog troligt...
fyfan va jag garvar.
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!