Hundpolare

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
jag behöver hjälp med en ny kompis till morsans hund, har någon en hund som behöver leka av sig i örebro området så pm:a, gärna en tuff tik som kan sätta honom på plats
morsans hund är en blandras mellan labrador boarder colli och sheffer 1.5 år, mycket barnslig men jätte snäll

nattvakten skrev:
jag behöver hjälp med en ny kompis till morsans hund, har någon en hund som behöver leka av sig i örebro området så pm:a, gärna en tuff tik som kan sätta honom på plats
morsans hund är en blandras mellan labrador boarder colli och sheffer 1.5 år, mycket barnslig men jätte snäll

Det var den bästa kontaktannonsen jag läst!! :D
Inte lätt att vara singel..

HAHAHAHAHAH ja det ser ju snyggt ut :tummenupp just det där med tuff tik haha, nej fan morsans hund klättrar på väggarna sen polarn flyttade, du vet 2-3 timmars lek dagligen blir lätt saknat :tummenupp

nattvakten skrev:
vad är det som är så konstigt?????

Du begriper alltså inte?

Du skriver en tråd där du ber folk släppa sina hundar lösa så din kan få tömma sin task ett tag så han inte blir så "livfull"....

NORMALT!!!! :rolleyes:

Har du ens haft hund tidigare?

tömma task?? är du bränd eller :kocko :kocko '
det handlar om att ha en hund att leka med är det så djävla konstigt??
då tycker jag att det finns bra mycket konstigare trådar på detta forum

nattvakten skrev:
tömma task?? är du bränd eller :kocko :kocko '
det handlar om att ha en hund att leka med är det så djävla konstigt??
då tycker jag att det finns bra mycket konstigare trådar på detta forum

Köp en till då.

Prova att GÅ UT MED HUNDEN och träffa lite folk som då gärna OXÅ har hund. Man träffar dem överallt....

Det funkar inte alltid mellan 2 hundar - du kan inte tvinga på dem en lek-kamrat.

No shit säger du det :tummenupp men nu va det inte min hund det handlade om för just där morsan bor finns det faktiskt inga hundar som passar att leka med besten på 45 kg bara massa små skitar, men det löser sig nog och jag tackar för din omtanke att du tog dej tid att svara på min tråd

Mavve skrev:
Du begriper alltså inte?

Du skriver en tråd där du ber folk släppa sina hundar lösa så din kan få tömma sin task ett tag så han inte blir så "livfull"....
Och du begriper inte att hunden är en tik, vilket betyder att den är en tjej, vilket betyder att den inte är utrustad med task? :dummer så till vida att det inte är "en sån där Miriam"-hund :hihi

Tror Mavve bara vill väl :tummenupp
Tycker att tonen ibland kan vara ganska så hård mot honom :fatta! eller :fyllisar men någon expert på hundar kanske han ändå inte är!! :rolleyes:

TinaTjejen skrev:
Och du begriper inte att hunden är en tik, vilket betyder att den är en tjej, vilket betyder att den inte är utrustad med task? :dummer så till vida att det inte är "en sån där Miriam"-hund :hihi

Han skrev "gärna en tuff tik som kan sätta honom på plats" Alltså en hane som söker en tik :tungan

HAHA va ni giddrar, det jag vill är att en tik sätter morsans hund på plats, äldre tikar brukar kunna sätta unghundar på plats när dom är bongstyriga. :tummenupp

våran Ryska Björn Terrier till tik är den valpigaste vovve man kan hitta å hon skulle nog bli glad men dock så bor vi inte i Örebro.. säger till när ja hällsar på moster min i Örebro med vovven min... dock så är vovven lite väl stark å kan drämma till lite väl hårt utan att mena det... ;) så på plats blir han deffenetift satt ;)

wdac skrev:
våran Ryska Björn Terrier till tik är den valpigaste vovve man kan hitta å hon skulle nog bli glad men dock så bor vi inte i Örebro.. säger till när ja hällsar på moster min i Örebro med vovven min... dock så är vovven lite väl stark å kan drämma till lite väl hårt utan att mena det... ;) så på plats blir han deffenetift satt ;)
Bara du hör av dej, ju tuffare tik destobättre

Maldiani skrev:
Tror Mavve bara vill väl :tummenupp
Tycker att tonen ibland kan vara ganska så hård mot honom :fatta! eller :fyllisar men någon expert på hundar kanske han ändå inte är!! :rolleyes:
OT..
Mavve är väl inte gjord av porslin heller? :hihi
Dessutom vet han nog rätt väl vid det här laget vilka som har hård ton och vilka som har skämtsam ton. Mitt inlägg är av det senare slaget..

brinckis skrev:
Han skrev "gärna en tuff tik som kan sätta honom på plats" Alltså en hane som söker en tik :tungan
aha.. mej läsa slarvigt alltså!:rodnar
Ja.. för om en hanhund kommer och kaxar sig så lär ju inte "kompisen" som söker kompis, backa på en hundfight :brinnerup

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC