Hunden har slutat dricka

Sådär sa mina föräldrar om mig oxå när jag fick allergi så jag flyttade till Stockholm. :rolleyes::tummenupp

Och hur mår DU nilax? :krama

Det är ju tur att du då har en egen hjärna att tillförlita dig på medan en hunds liv i princip helt ligger i ägarens händer. Och det är inte alltid ägaren gör rätt val för vad hunden behöver utan mer för att stilla sitt eget begär. Jämför inte en människas önskan och vilja med ett djur, det är inte riktigt på samma nivå. Ofta låter folk sina djur lida alltför länge helt i onödan för att personen är fäst vid djuret, vilket inte alltid är bäst eller rätt val. :)

Och hur mår DU nilax? :krama

Hej Pippi!

Tack för ditt brev. Jag mår alldeles utmärkt,tack! Igår var jag ute och handlade godis till hojen och idag ska jag hitta på nåt roligt. Hur mår du och din bäver då?:D

Han kanske har börjat röka på istället?

Min polare lider av järnbrist, vilket är så mycket bättre än att säga "abstinensbesvär". Nu har han dock börjat sniffa lim istället, tyvärr är det så lätt att fastna.

Hey, är det IFK Göteborg som spelar där borta..

[YOUTUBE-ID]NyWAFWOQbWw[/YOUTUBE-ID]

Han har börjat dricka igen :tummenupp

Hej Pippi!

Tack för ditt brev. Jag mår alldeles utmärkt,tack! Igår var jag ute och handlade godis till hojen och idag ska jag hitta på nåt roligt. Hur mår du och din bäver då?:D

Hehe, jag handlade godis till mig istället. :) Vad blir det för roligt då...tejpa fast vattenskålar med silvertejp på hundar?
Jag och bävern mår som om vi va nyfödda. :yoparty

Hehe, jag handlade godis till mig istället. :) Vad blir det för roligt då...tejpa fast vattenskålar med silvertejp på hundar?
Jag och bävern mår som om vi va nyfödda. :yoparty

I brist på bävrar att klappa så tänkte jag ägna dagen åt lite andra aktiviteter. Nej, inga vattenskålar kommer tejpas fast. Jag är djurvän och därför får det vara med sånt.

Klappa bävern och ha en skön helg! :D:krama

Och medans vi väntar kan vi titta på en hund som visserligen inte har samma symtom som Kottes hund, men helt klart är att den heller inte är frisk!
[YOUTUBE-ID]tJgMueh-zLM?fs=1&hl=sv_SE"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/tJgMueh-zLM?fs=1&hl=sv_SE" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

I brist på bävrar att klappa så tänkte jag ägna dagen åt lite andra aktiviteter. Nej, inga vattenskålar kommer tejpas fast. Jag är djurvän och därför får det vara med sånt.

Klappa bävern och ha en skön helg! :D:krama

Bäverklappandet gick skitbra i helgen, hur gick det för dig? :krama

Kotte, riktigt söt vovve. :)

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 &#8211; ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...