Hunden har slutat dricka

Lite OT... Jag har bott i Boxholm!!!

:jisses Vart?

Kände du Göte och Roger på Unic? :va

Jaja possitivt att tråden gick från dåligt till informations rikt vad som gäller hundar och identitet :rolleyes:

Sån här kanske? Vet inte hur de ser ut :va. Bryr mig inte särskilt mycket om det heller bara det funkar och vovvarna märker inte av den så :tummenupp
RFID_hand_1.jpg

Ang. vad veterinär sagt så har de sagt olika på samma ställe. Först lägg i 1dl filmjölk i maten och nu så ska han inte få någon mat.

Jag tror jag vet orsaken till skiten endå så att. Och jag är helt oskyldig för det kan jag säga. Det är att folket här hemma gett honom annat än hans egna mat i mat skålen.

Last edited:
Anna kommer, med styvmoderlig kärlek, vakta över sitt skötebarn. Det kan vi vara alldeles övertygade om. Inte ett finger får krökas på den handen för då blir man insydd diReCkT!

Anna kommer, med styvmoderlig kärlek, vakta över sitt skötebarn. Det kan vi vara alldeles övertygade om. Inte ett finger får krökas på den handen för då blir man insydd diReCkT!

Då borde du bli insydd :). Ramlade ner för en stenig slänt och slog i käken på hjälmen på Måndag kvällen, Resulterade i ont i huvet illa mående(hjärnskakning förmodligen) och ont i kroppen. Men är än på benen :tummenupp

OT-OT-OT: Jag har varit på ridläger i Boxholm.

Då borde du bli insydd :). Ramlade ner för en stenig slänt och slog i paketet på hjälmen på måndagkvällen, Resulterade i ont i skrevet och illamående( blir nog lobotomi) och ont i kroppen. Men är redan ett par centimeter längre :tummenupp

Du hade väl dina fina handskar med ihopsydda fingrar på dig? ELLER?

OT-OT-OT-OT: Jag har en gammal klasskamrat (som jag inte gillar) vars morföräldrar bor i Boxholm!

Förut fanns det en "Nisse Special" på pizzerian. Det var min förtjänst, bara så du vet. Finns den kvar? Pizzan alltså...

Bifogat

• wav.gif
    wav.gif
    16.9 KB · Visningar: 207
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti