Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan du inte sluta vässa nu. Grabben är 16 år och vill sin jycke väl.
Mtp alla andra mer utflippade topics i OT-forumet tycker jag att du är väl snabb med personangrepp. Deprimerande trist ton.
Hade för det första ingen koll på att killen var så ung. Förmodligen hade jag valt en annan ton. Men nu eldar jag upp mig själv igen på grund av hans ålder. 16 bast. Han får inte ens handla en starköl på 4 år, ändå får han ha ansvaret över en hund och hans liv. Har han ens råd att få honom opererad? Just nu känns det som du citerade i versaler extra aktuellt.
Vissa borde inte ha djur!
*EN JÄVLA MASSA PUNKTER*
För det första: Hunden är skriven på far min. Och han är borta nu 2 nätter.
För det andra: Det är bara jag hemma.
För det tredje: Mor min(som jobbar hela kvällen) hade ringt veterinär men hade inte sagt ett jävla dugg till mig.
För det fjärde: Ta dig i kragen Smagatusk och skärp dig, Man behandlar inte folk efter ålder. Svordommar och sådant kanske men du behöver ju inte bli "snäll" på grund av att det är en yngre person.
För det första: Hunden är skriven på far min.
Lite OT men är en hund skriven på en person precis som med en bil eller hur menar du ? Trodde inte man registrerade hundar på det sättet..
Lite OT men är en hund skriven på en person precis som med en bil eller hur menar du ? Trodde inte man registrerade hundar på det sättet..
Har du fått reda på ngt om vad veterinären sagt?
Vart bor du, hör av dig om du behöver skjuts eller hjälp på ngt sätt.
Jag är en djur/hundmänniska ut i fingertopparna..så jag ställer upp för hundens skull om du behöver hjälp!!
Hoppas det löser sig på bästa sätt!!
Har du fått reda på ngt om vad veterinären sagt?
Jag är en djur/hundmänniska ut i fingertopparna..så jag ställer upp för hundens skull om du behöver hjälp!!
Sen några år tillbaka sätter man in rfid-chip i alla hundar, sen registreras det hos jordbruksverket, bla för att kunna spåra hundar som springer bort, men även för att kunna ställa ägare till svars om hunden orsakar olyckor/skada.Lite OT men är en hund skriven på en person precis som med en bil eller hur menar du ? Trodde inte man registrerade hundar på det sättet..
Du är extremt snäll om du åker dom ca 28 milen ner till Boxholm för att skjutsa honomHar du fått reda på ngt om vad veterinären sagt?
Ja, dom viftar på svansen å är glada, å är sällan dom som skäller mest...Ofan, nu får du en cheY på kroken också, lyckost dig ;D
Vart är minusknappen till inläggen när man behöver den som mest förresten?
Hoppas att det löser sig med hunden, underbara djur dom dära.. får väl se min tjejs hund imorgon igen, saknar nog den mer än tjejen![]()
Hoppas att det löser sig med hunden, underbara djur dom dära.. får väl se min tjejs hund imorgon igen, saknar nog den mer än tjejen![]()
Klart att hundar måste ha en ägare![]()
Jo visst men trodde inte det funkade så, men hur vet man att det är rätt hund man äger, dom har ju inga serienummer direkt..
Jo visst men trodde inte det funkade så, men hur vet man att det är rätt hund man äger, dom har ju inga serienummer direkt..
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |