Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det framgår inte om de tagit hänsyn till tillverkningen och underhållet av bilen eller om de enbart går efter de siffror bränsleförbrukningen genererar.
Men fantastiskt egentligen. Och skaffar jag en hund någon gång ska den tamejfan heta Karo.
Det framgår inte om de tagit hänsyn till tillverkningen och underhållet av bilen eller om de enbart går efter de siffror bränsleförbrukningen genererar.
Men fantastiskt egentligen. Och skaffar jag en hund någon gång ska den tamejfan heta Karo.
.......Då inkluderas också den energi som gick åt till att bygga bilen.
Inte så konstigt, då dom jämför en levande varelse (äter mat) och ett dött tingest som käkar bensin.
Undrar dock hur dom räknade på arealen som krävs för att skapa bensin under några miljoner år?
Jag lyssnar på The Ricky Gervais show och förundras över Karl Pilkington samtidigt som själva läsandet av nervattnade studier i artikelform.
Nu vet vi det, att uppmärksamheten blir lidande.![]()
Jahapp, miljöskatt på hundar snart då. Vi i Sverige måste ju fortsätta att vara ett föredöme för den övriga världen. Jag ser löpsedlarna framför mig:
"Hundfrågan blir allt hetare. Regeringen har satt som mål att minska hundutsläppen med 30% till år 2015. Det är främst de stora, energislukande stadshundarna vi vill komma åt, säger miljöministern."
Detb kanske inte skulle vara fel med obligatorisk registrering/kraftig skatt på hundar.
Då kanske vi skulle få bort en del addidaskrigare med bakgårdsavlade kamphundsblandningar.
Behöver man skylla på miljön, gör det då...
Hur mycket förbrukar än människa =)
Kan vi inte få se en jämförelse mellan en mc och en häst? De är ju båda ganska så liknande fordon. Men hästen står och släpper ut avgaser 24/7, 365 dagar om året.
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |