Hund o sporthoj

barbazoo

adrenaline mc
Gick med
21 Feb 2008
Hoj
Ducati 1098s, Yamaha Xvs1100, Yamaha xv950r Bolt
[YOUTUBE-ID]vJsUlqzIz-8[/YOUTUBE-ID]

klockren

Last edited by a moderator:
samtidigt som jag tycker det är sjukt korkat att ha sin hund på en hoj så kan jag inte låta bli att tycka det ser fördjävla häftigt ut. =)

Nä, jag lutar helt åt INTE okej, vad fan gör man om man klotar ihjäl sin hund, eller blir påkörd av bil. Svårt att förlåta sig själv då. Dessutom har ju hunden inte lika stora nackmuskler att kompensera fartvinden med. Men för att vara så lite moralkärring som möjligt så tyckte jag iallfall att det såg ball ut och det gick inte särskilt fort. =)

Nä, jag lutar helt åt INTE okej, vad fan gör man om man klotar ihjäl sin hund, eller blir påkörd av bil. Svårt att förlåta sig själv då. Dessutom har ju hunden inte lika stora nackmuskler att kompensera fartvinden med. Men för att vara så lite moralkärring som möjligt så tyckte jag iallfall att det såg ball ut och det gick inte särskilt fort. =)

Lite dubbelmoral här va? Du låter ju din dogg köra själv, och utan skyddsutrustning dessutom :gnissla

tottohoj.jpg

haha va snyggt!
ja behöver en sån hjälm till min vovve me.. 50 kg staffe/boxer =)
och en stege så han kommer upp på hojjen..

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard