hund bilder

morlock skrev:
En besegrad jycke ...
Typisk bullterrier :)

Haft bullterriers hela mitt liv. Mer självständiga, men ändå tillgivna, hundar får man leta efter.

Edit: Besegrad? Knappast, du ser ju slamsorna under munnen på den.. Min hypotes är att när den äntligen fick död på djuret, och sedan lugnt gick tillbaka hem, så fick matte sig en smärre chock.

Last edited:
Annicka skrev:
hehehe jo det lär bli en heldel städande, men man längtar ju så iaf :)

/Annicka

...och tidiga morgnar, sitter här med en superbusig valp, men jag ska vara glad, det brukar vara vid halv sex hon ska ut och kissa. sen somnar hon i några timmar till så snart får jag sova mer.inatt var vi ute vid kvart i tre också...men vafan, det är ändå underbart.

PICT0936.jpg
morlock skrev:
En besegrad jycke ...
ajajaj, när andra voffar springer iväg med svansen mellan bena, så försöker bullterriers igen :hihi

Här är en såndär STAFFORDSHIRE BULLTERRIER, (SÅ stavas det UrbanTiger)
PICT0936.jpg

EDIT: Hupp.. husse WestW var snabbast:)

Min busiga hund, men tyvärr hade jag bara en bild där han faktisk eller förvånat e en fin hund:)
nä han e världens bästa
får man prasentera:
Golden Retrivern Murphy..

Bifogat

• pömsig.JPG
    pömsig.JPG
    34.6 KB · Visningar: 33
Last edited:
Vår lilla huligan :kär

Slänger in ett bonusfoto från när hon var bebis, hon var det pöötaste jag sett!

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    94.9 KB · Visningar: 35
  • tittar.jpg
    tittar.jpg
    101.1 KB · Visningar: 35
  • Alma kollar in hönorna.jpg
    Alma kollar in hönorna.jpg
    44.4 KB · Visningar: 45
Tänkte "förgylla" tråden (egen hund är ju alltid finast :tungan ) med hundbilder av min "bästa kompis", trots att han dog nyligen...

Bifogat

• B1.jpg
    B1.jpg
    126.3 KB · Visningar: 45
  • B2.jpg
    B2.jpg
    135 KB · Visningar: 41
  • B3.jpg
    B3.jpg
    139.2 KB · Visningar: 42
Ruby Cavalier King Charles

Har ar min lille vovve som jag hade aran att fa ta hand om i en vecka innan han fick aka tillbaka till sin kennel. Jag hade vantat sedan innan han foddes men det var inte en valskott valp som jag fick och veterinaren sade att jag gjorde bast i att lamna tillbax honom, men vad det gjorde ont. Saknar honom sa, lilla pepper.
:gråta

Bifogat

• peppy.jpg
    peppy.jpg
    107.8 KB · Visningar: 53
HÄR ÄR VÅRAN GOLDEN RETRIVER SIMBO

Han e 10½ år. Har haft honom sedan han va 8 veckor.

Nettan

Här e några till....Simbo

Bifogat

• Kopia av Bild(8).JPG
    Kopia av Bild(8).JPG
    46.3 KB · Visningar: 27
  • Bild 215.jpg
    Bild 215.jpg
    12.3 KB · Visningar: 24
  • Bild 219.jpg
    Bild 219.jpg
    15.9 KB · Visningar: 28
  • Bild 008.jpg
    Bild 008.jpg
    13.5 KB · Visningar: 22
  • Bild 214.jpg
    Bild 214.jpg
    12.8 KB · Visningar: 27
  • Bild 018.jpg
    Bild 018.jpg
    12.1 KB · Visningar: 30
Cavallier King Charles Spaniel - Blenheim

Vår lilla Nova, nu 5 månader, full fart dygnet runt!! :)

Bifogat

• IMG_34389.jpg
    IMG_34389.jpg
    72.6 KB · Visningar: 33
Nursey skrev:
Har ar min lille vovve som jag hade aran att fa ta hand om i en vecka innan han fick aka tillbaka till sin kennel. Jag hade vantat sedan innan han foddes men det var inte en valskott valp som jag fick och veterinaren sade att jag gjorde bast i att lamna tillbax honom, men vad det gjorde ont. Saknar honom sa, lilla pepper.
:gråta

vad var det för fel på honom? hur kunde du lämna tillbaka honom till nån som inte skötte om honom ordentligt?

Clara skrev:
vad var det för fel på honom? hur kunde du lämna tillbaka honom till nån som inte skötte om honom ordentligt?

Det var nog inte sa att hon hade misskott honom medvetet men hon hade varit pa semester innan jag fick valpen och nagon annan hade skott om jyckarna som inte kollade deras pals och oron etc.

Den lille grabben hade hemska kvalster som hade rotat sig ganska ordentligt hos honom. Men hon borde kollat detta innan hon salde honom (jag med iof men det var min forsta hund sa jag var inte 100 pa vad som skall kollas).

HUrsomhelst sa var det andra saker som spelade in i beslutet (som att min "landlady" angrade sig om att lata mig ha hunden och kravde att han skulle vara i en hage i mitt rum 24 timmar per dygn). Det ar inte ratt miljo for en hund speciellt inte om han inte var helt kry. Och jag fick inte ledigt fran jobbet for att reda ut ny bostad (vilket ar svart att hitta tillfalligt om man har en liten valp och motorcyckel och bil och grejer).
Sa det basta var att hon fick veta av veterinaren att han inte var kry och att hon tog tillbaka honom, redde ut hans problem och hittade ett nytt hem at honom. Han har koll pa det och att kennelklubben kontaktas annars.

En jakla rora :3freak

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back