Humortråden

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
?
Humortråden? Perfekt för en kväll innan man ska gå och lägga sig och är uttråkad.

Jag kan börja med något jag tycker är underhållande/roligt.

[YOUTUBE-ID]euXQbZDwV0w[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Det här tyckte jag var lite roligt:), mest för att jag kan se bilden framför mig :D

JAG HADE KUNNAT DÖ!:död
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article7750685.ab

Haha! Underbart!
Här kommer mitt andra bidrag.
Lasse Lindroth, aka Ali Hussein som väl var först med så kallade "Blattehumorn".. Dagens Özz Nüjen, Shan Atzi och vad fjantarna heter kan man klart och tydligt se att de hämtat inspiration från honom, tråkigt att han aldrig fått någon ära då han blev, vad man tror mördad av nazister på 90-talet.

[YOUTUBE-ID]YeQA47VLOKY[/YOUTUBE-ID]

Haha! Underbart!
Här kommer mitt andra bidrag.
Lasse Lindroth, aka Ali Hussein som väl var först med så kallade "Blattehumorn".. Dagens Özz Nüjen, Shan Atzi och vad fjantarna heter kan man klart och tydligt se att de hämtat inspiration från honom, tråkigt att han aldrig fått någon ära då han blev, vad man tror mördad av nazister på 90-talet.

[YOUTUBE-ID]YeQA47VLOKY[/YOUTUBE-ID]

Lasse Lindroth är ruggigt bra! Men jag tror knappast han blev mördad av nazister, snarare påkörd av en busslast barn. (Visserligen vet jag inget om barnens åsikter...). Oavsett vilket så var det, som vanligt, en väldigt tragisk död.

Last edited:
Hahaha. Var 10bast när det hände, hade bara för mig att det fanns undersökningar som visade sig att bromsarna var saboterade. Får helt enkelt läsa på mig mer om honom =)
http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9907/12/lasse.html

Försöker hitta klippet när han pratar om svenskhet, hittar det dock inte :(.. Det är så jävla bra, lössnusen, happyhour osv.

Last edited:
Haha sjukt bra Silverwolf! Förgyllde min kväll :D

Om man gillar humor i stil med Lasse Lindroth, dvs som driver om politik och kultur så borde man kolla upp Maz Jobrani. Han och 3pers till, alla från mellanöstern gjorde dessutom en tour som kallades "Axis Of Evil Tour".. Fruktansvärt roligt! Allt om fördommar, religion, roliga situationer, som kan inträffa om man är Pers, Palestinsk, etc etc.

Maz Jobrani - Min absoluta favoritkomiker.. Gillar ni honom så kika gärna in liknande komiker nedan från samma comedy-tour.
[YOUTUBE-ID]yTM9AuFzpsI[/YOUTUBE-ID]

Ahmed Ahmed
[YOUTUBE-ID]FvKq21mpxdU[/YOUTUBE-ID]

Aron Kader
[YOUTUBE-ID]5F1Re1IHzy0[/YOUTUBE-ID]

Dean Obeidallah
[YOUTUBE-ID]n6t1s8MMvFE[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back