Humlans banåkning 1/9

jajemen det va det:)tack så mycke:)

kanske har en till som va där o snurrade men har inte pratat med han än...han kör en svart zx10-04 med en blå tank...före detta ban hoj.kanske finns bild på han med isf?

Hittar tyvärr inget på han...

Hejsan,

Undrar om du har bilder på en R1-04, rött, grått & svart skinnställ med svart hjälm (snabb grupp)?
Även bilder på en Svart R1-06, rött, grått & svart skinnställ (stor kille) och en silver Aprilia Factory, silver, vitt & grått ställ (båda i långsam grupp, om det hjälper dig hitta).

Tackar på förhand, riktigt kul att det finns folk som ägnar sig åt fotografering på banåkningarna.:tummenupp

Någon som har någon bild på när en "väst" leker med Gottis? :D

Det borde väl finnas hur många som helst!? :D

Nä skämt o sido det finns de som kör långsammare och mindre tekniskt bra också för den delen! :pannkyss

// Niklas

Det borde väl finnas hur många som helst!? :D

Nä skämt o sido det finns de som kör långsammare och mindre tekniskt bra också för den delen! :pannkyss

// Niklas

Ja det borde det finnas! Han var lite stöddig så jag och DonQ lekte lite med honom när han eldade på så gott han kunde. Vi körde om, släppte förbi, körde om släppte förbi, körde om, osv. Blev 4-5 ggr per varv. :D

Ja det borde det finnas! Han var lite stöddig så jag och DonQ lekte lite med honom när han eldade på så gott han kunde. Vi körde om, släppte förbi, körde om släppte förbi, körde om, osv. Blev 4-5 ggr per varv. :D

Nå Gottis få höra hur det låg till med detta igentligen!? :D :tummenupp

Mvh!
// Niklas

Mvh!
// Niklas

;) Nah, jag ska faktiskt säga att Gottis körde riktigt bra. Avslagen efter att ha legat o kört långsamt hela dagen fick jag banne mig bita i för att komma om. Oscar däremot såg ut som kattens lek med råttan :)

Mvh!
// Niklas

haha jag säger inte imot va lite hets jag och oscar hade på facebook :tungan

enda ursäkten jag har va väl att man fegade ganska bra efter som hojen är till salu efter och det va sista körningen för i år dumt att skrota

det va skoj som fan man blev bara mer och mer taggad för varje gång den lilla skiten körde om mej och släppte förbi mej kom ner till stadiga 1,47-48 och 1,46,7 som bästa

Oscar är en jävligt go kille som har glimten i ögat jag kan ta stryk av en kille som är A-förare och har visat vart skåpet ska stå i 250 ett ex antal år men roligast va att fajtas med DON Q som faktiskt fick kämpa lite med sin rosa ratbike

lite fräscha däck så kapas det ett par sekunder till ,oscar nästa år blir det inte lika lätt ;)

men stort tack för en riktig lektion i fula omkörningar hahah :D :D

Finns det några bilder på en röd och svart 954 vit blå hjälm i snabb grupp.
Letar även bilder på en cbr 600 -07 vit och svart från samma grupp.

:näsblod

Mvh
Dennis

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...