Humlan VS The Black Meatball på Mantorpet

Vem är snabbast på Mantorp av dessa herrar

• Antal röstningar
    0
Med hänsyn till vädret har jag röstat på min kombatant, men får jag bara ett pass på torrt ska jag garanterat slå honom. Om jag mot förmodan inte skulle göra det kommer jag att häckla honom hela helgen ändå. Bara för att jag kan. Och vill.

Kungen av dåliga bortförklaringar har talat, Humlan helgarderar och dammar av sin gamla "99 ursäkter varför jag inte vann" lista.

Tack för stödet! :tummenupp

Rapporterar in mina tider i tråden tillsammans med bortförklaringar från och med lördag :)

Tack för stödet! :tummenupp

Rapporterar in mina tider i tråden tillsammans med bortförklaringar från och med lördag :)

Dett kommer att bli årets höjdpunkt, hela Svenska RR eliten kommer att stå på tå hela helgen inför denna nagelbitare.

Virituella Cyberpokaler inköpta och färdiggraverade, må sämste man förlora.

P.S Vem är Anna T och varför skulle hon vinna?

Bifogat

• 106-01P_roadracing.jpg
    106-01P_roadracing.jpg
    103.9 KB · Visningar: 99
Last edited:
Jag var på mantorp ikväll och körde hoj, och jag är ganska säker på att jag stekte "the black meatball" men på en R1a...?

Har Perra skaffat japanskt igen eller kör Humlan undercover i ett likadant köttbulleskinnställ som Perra?

Intrigerna tätnar!

Med hänsyn till vädret har jag röstat på min kombatant, men får jag bara ett pass på torrt ska jag garanterat slå honom. Om jag mot förmodan inte skulle göra det kommer jag att häckla honom hela helgen ändå. Bara för att jag kan. Och vill.
Idag blev det i alla fall några torra pass på Mantorp.:tummenupp

Bifogat

• P9156215.jpg
    P9156215.jpg
    92.5 KB · Visningar: 151
Idag blev det i alla fall några torra pass på Mantorp.:tummenupp
Den där bilden måste vara fotosjåppad, vi har aldrig sett Humlan luta sådär mycket, iof kanske det blåser hård sidvind på dragstriprakan.

I övrigt ser ett varv ut såhär, fel spårval i Startkurvan straffar sig in i Parisaren som blir mutterkörd, bromsa på sig in i Chikanen och missar utgången på Dragstripen, bromsar och gasar tre gånger innan Mjölbykurvan och får fel spår in i Krönet, Hårnålen och Lilla Rom i knapp styrfart och sedan en wheelie på ettan ut ur depåkurvan (annars ser man långsam ut från depån).

Den där bilden måste vara fotosjåppad, vi har aldrig sett Humlan luta sådär mycket, iof kanske det blåser hård sidvind på dragstriprakan.

I övrigt ser ett varv ut såhär, fel spårval i Startkurvan straffar sig in i Parisaren som blir mutterkörd, bromsa på sig in i Chikanen och missar utgången på Dragstripen, bromsar och gasar tre gånger innan Mjölbykurvan och får fel spår in i Krönet, Hårnålen och Lilla Rom i knapp styrfart och sedan en wheelie på ettan ut ur depåkurvan (annars ser man långsam ut från depån).

:D Du kan verkligen det här!!

Jag tror Humlan tar hem det, ERF är optimalt för att nöta nöta nöta och till slut få till EN bra varvtid :).

Humlan/Fiver
Kval - 1:24.379
Race - 1:24.648

Sandstream
Kval - 1:30.506
Race - 1:24.025

Så det blev (som väntat) en seger för Sandströmaren.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman