Hultsfredsfestivalen

slang-rikard

Seriös
Gick med
6 May 2004
Hoj
05 KTM 625 SXC
Är det någon eller några i Göteborgstrakten (eller någon annanstans längs vägen) som är på att åka hoj till Hultsfredsfestivalen den 16-18 juni nu i sommar?

Det finns iaf nu gott om tredagarsbiljetter och de kostar 1.290 kronor.

Sådär praktiskt o åka hoj till en festival eller... Kanske en ravefestival eller nått där du kan fylla fickorna med piller.. :hihi Men h-fred? Dit måste man ju forsla ofantliga mänger bärs..

da-geez skrev:
Sådär praktiskt o åka hoj till en festival eller... Kanske en ravefestival eller nått där du kan fylla fickorna med piller.. :hihi Men h-fred? Dit måste man ju forsla ofantliga mänger bärs..
Redan tänkt på det! Jag har snackat med en kompis som bor i Hultsfred som man kan lösa detta med! :hihi

Okej.. då så.. Jag har blivit för gammal för sånt nu. Men det är mycke bra man vill se iår..

Jag har tänkt att dra dit med hojj! men måste lösa de praktiska, vill ju inte ha min hojj stående precis brevid en huliganparkering! men om jag förstår de rätt så tältar vi brevid våra hojjar på mc-parkeringen?? någon som provat att ha sin hojj på hultsfred o kan göra ett uttalande?

Biljetter?

Asasugen att hoja ner från STH men jag måste ha en biljett, någon som ska åka ner? Biljetter över?

/Fredde

Hör med machinehead , han kanske kan ordna mc-parkering.. :tummenupp

kraschpuck skrev:
Jag har tänkt att dra dit med hojj! men måste lösa de praktiska, vill ju inte ha min hojj stående precis brevid en huliganparkering! men om jag förstår de rätt så tältar vi brevid våra hojjar på mc-parkeringen?? någon som provat att ha sin hojj på hultsfred o kan göra ett uttalande?

kraschpuck skrev:
men om jag förstår de rätt så tältar vi brevid våra hojjar på mc-parkeringen?? någon som provat att ha sin hojj på hultsfred o kan göra ett uttalande?
Mc-parkeringen är en ganska obefintlig parkering som befinner sig på husvagnsparkeringen (tror det är så i år också). Ett relativt lugnt område jämfört med vanliga campingen.
Inte många mc där dom 3-åren jag arbetade där nere.
Men som alla andra festivaler så beror allting på vart man väljer att ställer upp sitt tält.

Några tips om vart man ska slå upp sitt tält om man vill slippa värsta svineriet?

sEiKo skrev:
Några tips om vart man ska slå upp sitt tält om man vill slippa värsta svineriet?

Finns en lugn camping som heter....camp malloy.
Nån som har en tredagarsbiljett till övers? Jag behöver en. Orkar verkligen inte planka in.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...