RoLLER skrev:
Såg du inte Meshuggah? Dom hade jag velat sett!

Dom fick tydligen 4+ i Aftonbladet....
Jag såg Meshuggah. Jag tycker att dom sög. Man bör inte alltid lite helt fullständigt på Per Bjurman & Co. Dom har inte direkt samma åsikter som oss andra.
Då tycker jag att Soulfly var betydligt bättre. Eller så tycker jag det bara för att jag stog bakom världens snyggaste tjej. En liten söt blondin med dreads. Skulle gissa på att hon var skejtare (hade en Highvalley Classics tröja på sig), eller så är det bara en önskedröm att hon var det. Men jag hade iaf kunnat falla ner på knä och fria till henne där på engång

Och hade jag fått i mig en par öl till innan så finns nog risken att jag hade gjort det.
Övriga band jag såg, hela konserten eller bara ett par låtar:
Dilated Peoples, Avsmak, The Roots, Organism 12, PJ Harvey, Danko Jones, Morrisey, Promoe, Pixies, Petter, HIM, Sahara Hotnights, Broder Daniel, Backyard Babies, Kris Kristofferson, The Distillers, Lisa Miskovsky, José Gonzales, Mono, Rallypack, Automato, The Bronx.
Hade dessutom velat se, men som jag missade av vissa anledningar

:
Slackerville Zoo, Psyjuntan, Snook, Hundarna från söder, Totalt jävla mörker, Zeke, Electric Eel Shock, Asta Kask, Svenska Akademien, Gluecifer, Randy, Hatebreed.
Det var inte direkt en munter festival, jag fick inbrott i tältet 2ggr (totalt stals det dock bara två folköl

). Dessutom var det lite för blött, kallt och blåsigt för min smak. Nästa gång det är dags för festival är det jag som köper folkabuss och bor i den istället.
Btw: Såg ni någon med en lång svart FOX-regnrock med gul logga och text på så var det nog jag. Såg iaf ingen annan som hade en sån.
Btw2: Jag har nu en Merca till salu. Köpte den bara för Hultsfredsfestivalen, och den är ju över nu. Gick bra hela vägen ösd-sthlm-hfred-sthlm-ösd.
http://www2.blocket.se/view/2824225.htm?l=0&c=1&city=0