Hultsfredsfestivalen!

Hultsfredsbesökare?

• Antal röstningar
    0

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Hoj
När jag blir stor så..
Undrar lite hur många sporthojare som var på Hultsfredsfestivalen i år. Och isf vilka band som sågs?
Själv blev det inte så många som jag tänkt (som vanligt)
Urval:
Snook
Promoe
Organism12
Svenska Akademien
Danko Jones
HIM
Randy
mfl

Peace and out

årets hultsfreds lineup måste vart den sämsta nånsin.. jag bojkottade och åkte på metaltown istället, DET va kul :yoparty

Såg du inte Meshuggah? Dom hade jag velat sett! :yoparty Dom fick tydligen 4+ i Aftonbladet....

RoLLER skrev:
Såg du inte Meshuggah? Dom hade jag velat sett! :yoparty Dom fick tydligen 4+ i Aftonbladet....
Jag såg Meshuggah. Jag tycker att dom sög. Man bör inte alltid lite helt fullständigt på Per Bjurman & Co. Dom har inte direkt samma åsikter som oss andra.

Då tycker jag att Soulfly var betydligt bättre. Eller så tycker jag det bara för att jag stog bakom världens snyggaste tjej. En liten söt blondin med dreads. Skulle gissa på att hon var skejtare (hade en Highvalley Classics tröja på sig), eller så är det bara en önskedröm att hon var det. Men jag hade iaf kunnat falla ner på knä och fria till henne där på engång :kär Och hade jag fått i mig en par öl till innan så finns nog risken att jag hade gjort det. :gnissla

Övriga band jag såg, hela konserten eller bara ett par låtar:
Dilated Peoples, Avsmak, The Roots, Organism 12, PJ Harvey, Danko Jones, Morrisey, Promoe, Pixies, Petter, HIM, Sahara Hotnights, Broder Daniel, Backyard Babies, Kris Kristofferson, The Distillers, Lisa Miskovsky, José Gonzales, Mono, Rallypack, Automato, The Bronx.

Hade dessutom velat se, men som jag missade av vissa anledningar :fyllisar :
Slackerville Zoo, Psyjuntan, Snook, Hundarna från söder, Totalt jävla mörker, Zeke, Electric Eel Shock, Asta Kask, Svenska Akademien, Gluecifer, Randy, Hatebreed.

Det var inte direkt en munter festival, jag fick inbrott i tältet 2ggr (totalt stals det dock bara två folköl :hihi ). Dessutom var det lite för blött, kallt och blåsigt för min smak. Nästa gång det är dags för festival är det jag som köper folkabuss och bor i den istället.

Btw: Såg ni någon med en lång svart FOX-regnrock med gul logga och text på så var det nog jag. Såg iaf ingen annan som hade en sån.

Btw2: Jag har nu en Merca till salu. Köpte den bara för Hultsfredsfestivalen, och den är ju över nu. Gick bra hela vägen ösd-sthlm-hfred-sthlm-ösd. http://www2.blocket.se/view/2824225.htm?l=0&c=1&city=0

Last edited:
<--- Hemmastaden! :yoparty

Hade planerat att gå iår (första gången på länge) men jobbade o slet här i Halmstad istället. :(

/KaliZ

KaliZ skrev:
<--- Hemmastaden! :yoparty
Jag tältade bredvid folk från Värnamo. :tungan Bland annat en rolig jävel som jag tror hette Patrik Källberg. Jag har för mig att han var brevbärare. Det var iaf en genuim festivalräv som hade många historier på lager. Han hade även med sig sin 13-årige son. Själv var han väl nästan 40år och hade nog varit på fler festivaler än vad han själv mindes... :tungan

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC