Hultsfred TJUGO 05

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
Hur många på SH har tänkt att åka på Hultsfred TJUGO 05?

Än så länge har dom iaf Marilyn Manson, System of a Down och The Hives klara, men åtmindstone dom 2 första är ju något man inte FÅR missa :mad:

Men det krävs kanske lite övertygande att man ska åka nu när man inte är arton, men jag MÅSTE DIT!! :fyllisar

DISOOOORDEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yoparty :yoparty :yoparty

Åker nog ner med Festivalbussen(.com/.se). Hör av dig på MSN om du också skall ner.

Jasså, manson kommer tillbaka alltså! :yoparty
Det hade vart kul o se honom live. ( vet att han var duktigt förbannad senast han spelade på hultsfred, hoppas de kan fixa bättre ljud den här gången.)

Kommer manson så skippar jag det, totalt.

Sämre grupp för man ju leta efter, hives är ju såå bra! :rolleyes:

System of a down hade man kunnat se om det inte var för att gitarristen sjöng så kasst live.

Solid snake skrev:
System of a down hade man kunnat se om det inte var för att gitarristen sjöng så kasst live.

Det är ju gittaristens pipanden som gör SOAD så bra :banana

På tal om Manson, hade glömt att det var förra gången han var på Hultsfred som han blev pissed på ljudet.. .Sett videor från det och ljudet sög ju verkligen så man har viss förståelse.

EDIT: BTW, Vad kostar Festivalbussen? Hittar inga priser på sidan. Men då man bor i Småland, inte allt för långt ifrån Hultsfred, så är det nog inga problem att ta sig dit!

Last edited:
redlime skrev:
På tal om Manson, hade glömt att det var förra gången han var på Hultsfred som han blev pissed på ljudet.. .Sett videor från det och ljudet sög ju verkligen så man har viss förståelse.

Pissed på ljudet? Det får dom ju fixa själva, fast deras crew kanske inte är så bra, sen att dom inte kan spela är ju en annan sak.

Tror det blir roskilde istället. Vill se Black Sabbath. Får hoppas att System of a down kommer dit också. Manson klarar jag mig däremot utan.

TurboJugend skrev:
Tror det blir roskilde istället. Vill se Black Sabbath. Får hoppas att System of a down kommer dit också. Manson klarar jag mig däremot utan.

Då får du åka en bit med andra ord. :3freak

Tror det blir SRF för min del..

Solid snake skrev:
Pissed på ljudet? Det får dom ju fixa själva, fast deras crew kanske inte är så bra, sen att dom inte kan spela är ju en annan sak.

Men det var ju Crew som tabbat sig.

Solid snake skrev:

Kan inte spela?
Har lyssnat en del på live-skivan "last tour on earth"
Tycker mansons grabbar spelar på rätt hyggligt! :yoparty

Hyggligt för att vara såpass höga... :tungan

Solid snake skrev:

Ljudet på samtliga konserter jag sett på Pampas har ju varit pinsamt dåligt med ett enda undantag. Jag kan lova att det inte beror på inkompetenta ljudtekniker.

Det blir Hultsfred för min del med. :yoparty
Ska jobba på Pampas i år igen. Längtar redan.....
/Olle

System of a down :yoparty

Får se om man kan slå sig loss för o dra till Hultan...
Tänker INTE se marilyn manson, tänker nog protestsova då isåfall...

Skulle vara kul att gå på festival. Dock så håller jag mina pengar och ska utomlands :)

Biljetterna släppta nu!
Någon som köpt eller tänker köpa?

Har lite strul med att komma iväg + pengar... Får se hur man löser det, om alls :4skrika

Lyckas de inte fixa några bättre band snart så åker jag inte i år. Skulle jag dessutom mot all förmodan åka i år så blir det att sova i bilen. Försökte tälta i fjol men det finns inte en sportsocka att jag testar det igen...

I fjol:
* Regnigt.
* Blåsigt.
* Inbrott i tältet tre gånger.
* M.m...

Är man dessutom tvungen att hålla sig nykter på lördagen för att kunna köra hem på söndag och regnet pissar ner på lördagkväll så blir man inte mer motiverad. Jag åkte ner och hem igen ensam i en rostig gammal merca utan fläkt eller väl fungerande stereo. :4skrika

Men men... I fjol så var det ju bara ett infall jag fick två veckor innan att jag skulle sticka ner... Så man vet ju aldrig... :fyllisar

Inte finns några bra band? :|
Slipknot, Slayer, The Haunted, SOAD, Manson.....
Vad mer kan man önska?! :banana

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...