Hultsfred 2005

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Vilken superfestival det verkar bli. Jag känner att jag måste engagera mig.
System of a down
Slipknot
Turbonegro
The Mars Volta
The Haunted
Inte att förglömma snoop doggy dog :D
Nån annan som ska dit?

det lutar åt att jag ska dit.. ska skicka ansökningar till security jouren och se om jag får plats, annars ser det mörkt ut

kajlyl skrev:
blir nog roskilde istället..

känner att jag vill har revanch iom dyngan förra året

planen var först roskilde (black sabbath :yoparty ) fast då började hultsfred pumpa ut bra band.

Jo, det är en del från forumet som ska dit, det vet jag... Startade en tråd för ganska länge sen om ämnet och var iallafall lite intresse på HF :D

Det hänger på ett telefonsamtal imorrn om jag ska dit. Ska börja övningsköra med hojen om någon vecka, så måste ha alla pengar jag har just nu till det, men ska ringa på jobb imorrn, så OM jag får jobba över påsklovet så ska jag dit, annars inte...

redlime vill hultsfred festa bra banden :(

EDIT: Den gamle tråden: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=69410

EDIT2: Förresten, SkogsOlle, såga tt du bor i Halmstad och Älmhult. Jag bor i Strömsnäsbruk ifall du vet var det ligger ;) Ska du ta bussen dit?

Last edited:
Risken finns nog att jag åker. Man får bara inte missa Snoop Dogg i Sverige. Skulle kunna åka ner bara för att se den konserten och sedan ligga full som ett as i någon buske resten av tiden... :yoparty :fyllisar

Emmi skrev:
Massa bra band, så sugen e man ju...

Haha, åker du så åker resten av SH :tungan

Med bra band, menar du såna som Slipknot/Slayer/SOAD och liknande eller dom där små banden som man inte hört talas om innan? :7peta

redlime skrev:
Haha, åker du så åker resten av SH :tungan

Med bra band, menar du såna som Slipknot/Slayer/SOAD och liknande eller dom där små banden som man inte hört talas om innan? :7peta

De ovan nämnda. Jag e skitkass på musik/band/namn/medlemmar etc. Inget större musikintresse, lyssnar på det som är bra, vilket är hårdrock/metal & psytrance..,

Emmi skrev:
De ovan nämnda. Jag e skitkass på musik/band/namn/medlemmar etc. Inget större musikintresse, lyssnar på det som är bra, vilket är hårdrock/metal & psytrance..,
*bump*
Ruggigt bra musiksmak! :tummenupp

Men alla som skrev innan att ni skulle dit, var är ni?! :fatta!

Jag har blivit för gammal. Att ligga i en grusgrop och supa är naturligtvis fortfarande lockande, men ungdomen nu för tiden är inte lika hårda som vi var... Nej, det var bättre förr! :D

Ingen som har koll på Ozz-fest istället? Tonvis mycket bättre antagligen, men de lär ju spela i england eller tyskland som närmst Sverige :(

Jag ska dit, första festivalen för min del, en gammal tjejkompis är veteran och ska hålla koll på n00b´s som mig.

Dee_cati skrev:
Ingen som har koll på Ozz-fest istället? Tonvis mycket bättre antagligen, men de lär ju spela i england eller tyskland som närmst Sverige :(

far mycket hellre på hultsfred än ozz-fest iaf. Bättre band på hultsfred.

Det jag har sett var inte mycket bättre + att det är ruskigt mycket skitband på hultsfred. Men det finns ju folk som gillar att kräla i leran och lyssna på massa dynga och det är ju kul för dem...

som sagt
System of a down
Slipknot
Turbonegro
The Mars Volta
The Haunted
superband av rang det där. Annars så måste det ju även vara skitband, man ids ju ändå inte vara å se band hela tiden, den mesta av tiden ska ju gå åt till att supa.

honkiie skrev:
som sagt
System of a down
Slipknot
Turbonegro
The Mars Volta
The Haunted
superband av rang det där. Annars så måste det ju även vara skitband, man ids ju ändå inte vara å se band hela tiden, den mesta av tiden ska ju gå åt till att supa.

Jo det var det jag menade, men på Ozzfest skulle det BARA vara bra band :hihi Ähhh, jag ska inte på nåt av det även om jag vill på det ena :(

redlime skrev:
EDIT2: Förresten, SkogsOlle, såga tt du bor i Halmstad och Älmhult. Jag bor i Strömsnäsbruk ifall du vet var det ligger ;) Ska du ta bussen dit?

Hallo Redlime!!
Jag vet var Strömsnäs ligger. Ni har ju crossbana där :yoparty
Det blir inte bussen för min del. Ska jobba där i år igen. Pampas :tummenupp

Så vi åker nog upp nån dag innan det börjar och ser till att komma i stämning.

/Olle

honkiie skrev:
som sagt
System of a down
Slipknot
Turbonegro
The Mars Volta
The Haunted

Glöm inte Slayer!!...det blir en skitbra festival...hoppas bara vädret håller

SkogsOlle skrev:
Hallo Redlime!!
Jag vet var Strömsnäs ligger. Ni har ju crossbana där :yoparty
Det blir inte bussen för min del. Ska jobba där i år igen. Pampas :tummenupp

Så vi åker nog upp nån dag innan det börjar och ser till att komma i stämning.

/Olle

Crossbana och gocart/minimoto ;)

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8