Hultsfred 06.

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
Sweden rock har fått en egen tråd och med bara fyra dagar kvar till det stora biljettsläppet är det dags för
HULTSFRED 06 tråden! :yoparty :nicka :fyllisar

Vem ska dit?
Någon som redan köpt biljett?
Var ska ni bo?
Vilka grupper ska ni se?

www.rockparty.se

Tycker hultsfred verkar ha dåliga band i år. Bor man så här högt upp så far man inte ifall det inte är bra band :)

Roskilde har ju tool och roger waters. Hultsfred ska fan fixa elvis om det ska väga upp :banana

Jag ska troligen dit men det hänger lite på om jag kan hitta någon/några att gå med.
Korn:yoparty:
Him:yoparty:
Kent:yoparty:
Cardigans:yoparty:

Men jag hade helst sett vilka band som kommer innan jag bokat biljett, men då hinner dom väl ta slut.
Det är ju fan 6000st mindre släppta i år av någon anledning.

sEiKo skrev:
Jag ska troligen dit men det hänger lite på om jag kan hitta någon/några att gå med.
Korn:yoparty:
Him:yoparty:
Kent:yoparty:
Cardigans:yoparty:

Men jag hade helst sett vilka band som kommer innan jag bokat biljett, men då hinner dom väl ta slut.
Det är ju fan 6000st mindre släppta i år av någon anledning.

Ja Korn hade varit kul att se. Men resten vet ifan , Har sett Him 2 - 3 gånger på hultsfred tycker de har mycket tråkiga live spelningar , kanske har bättrat sig.

Så det är 6000 mindre släppta biljetter i år , Kanske beror på att dom inte
fått hyra in sig på nån äng så dom inte har tillräckligt med plats till alla som ska tälta eller nått sånt.

Har aldrig sett Him men har hört att det ska vara kul.
Man lär nog tycka om musiken.
Vetefan hur det är med biljetterna, kanske tyckte dom att dom tog sig vatten över huvudet förra året?
Det var Jävligt fullt överallt, jag tyckte det var lite väl mycket folk.
Blir nog bra med mindre så det blir lättare att få schysst tältplats.

Swedenrock hade varit coolt, Alice Cooper, Deep purple m.m.
Det här är mitt andra festivalår, förra året var min premiär och då var jag på Hultsfred, Peace and love och Augustibuller.
Får se vad det bli iår.

Sen var det ju publikrekord förra året för att det var jubileum. De räknar väl att inte lika många kommer heller för jag tror de drog på utav bara satan med bra band förra året. Tror inte de kommer har lika mycket bra i år. Men förra året skulle man köpt fem biljetter extra typ.

honkiie skrev:
Sen var det ju publikrekord förra året för att det var jubileum. De räknar väl att inte lika många kommer heller för jag tror de drog på utav bara satan med bra band förra året. Tror inte de kommer har lika mycket bra i år. Men förra året skulle man köpt fem biljetter extra typ.
Jo, men folk köper ju dom biljetter som finns, svårt att tro att det inte skulle bli slutsålt i år med.

Jag ska dit men man får väl vänta med och köpa biljett några månader till iaf. Men det va ju en nyhet att de släpper 6000 mindre biljetter än ifjol.

Det kommer ju bokas typ 100 band till, så några av dem lär ju va rätt stora :yoparty
Ja förra året va det en jävla massa folk överallt, lite jobbigt.

Jag vill verkligen åka detta året. Måste bara ordna pengar till att köpa biljett. Får vänta någon månad då jag förhoppningsvis har fått jobb eller börjat på något utbildning. När man är arbetslös så är 1300 kronor mycket pengar.. :( :rolleyes:

Jag funderar starkt på att glida dit! Har aldrig varit på ngt. liknande förut.

Skulle dock vilja se några fler band innan man köper biljetterna. :( Dummt egentligen. :(
Väntar man tills de lite senare bandsläppen så kommer det vara tomt på biljetter :(

Hmm, svårt att bestämma mig. :huvet:

Back