Hultan productions slår till igen..

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Liten men naggande god, skulle egentligen samla lite film och göra nått längre, men jag ville greja lite med en gång :)

Cowboy baby-->

Ha det så roligt!
 
fogerty skrev:
Du börjar bli krüm på vilisar :tummenupp , kawwan verkade röra på sig hehe :)
Tack :bow
Ja satan den rör på sig, men det saknades ett helt åbystall i motorn i måndags, den tryckte ut massa laddluft.. Idag gick den som den skulle och jag fick fan byta kallsipper.. :skrämd

Lite för manlig för mig.. :crash
 
Fan vad sne jag blir när jag ser sånt här :mad:
Varenda kotte verkar kunna wheela men inte jag :(
 
sandstream skrev:
Fan vad sne jag blir när jag ser sånt här :mad:
Varenda kotte verkar kunna wheela men inte jag :(

Skit i de. Wheela ska man göra ut ur hårnålar, gärna kombinerat med lite bakhjulsspinn o styrslag.

Apropå ingenting o [O/T] så såg jag en R1000K5 med ett ganska smutt bakhjulsdriv ut ur sista kurvan på K-kulle den 7 augusti om jag inte minns fel. Det hade blivit ball film det, men jag har ju ingen kam'ra. Sandström, har du någe planer på filmrelease från K-kulle 5 augusti ?
 
Rockenroll Hultan.

Snart blire en sjuttifemma sprit för min del... Suktar på GSXR 750 från '00 nu... Goddammit va sugen jag är!

:yoparty
 
Pejo skrev:
Skit i de. Wheela ska man göra ut ur hårnålar, gärna kombinerat med lite bakhjulsspinn o styrslag.

Apropå ingenting o [O/T] så såg jag en R1000K5 med ett ganska smutt bakhjulsdriv ut ur sista kurvan på K-kulle den 7 augusti om jag inte minns fel. Det hade blivit ball film det, men jag har ju ingen kam'ra. Sandström, har du någe planer på filmrelease från K-kulle 5 augusti ?
Nej, filmen från den 5:e sög då ljudet vart dåligt.
Fixade det till söndagen och har lagt upp en snutt.
 
hållundan skrev:
Rockenroll Hultan.

Snart blire en sjuttifemma sprit för min del... Suktar på GSXR 750 från '00 nu... Goddammit va sugen jag är!

:yoparty
Coolt, dom är fina.. Vilken färg?
 
hållundan skrev:
Jag är sjukt svag för den blåvita, men har fått rätt bra erbjudande på gulsvart också. Är kluven som fan. :)
Där ser man.. Hoppas du får sätta klorna i en snart! :tummenupp
 
freewe skrev:
Då är vi två!

När ska du lära oss Hultan??
Skämt o sido, haka på nån dag och nöt lite.. Det är roligt, åsså filmar vi med så får man nåt kul att kolla på sen :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top