Hulk Hogan och Ozzy döda nu

Jag har ingen djupare relation till någon av dom, visst var hulken en sån där pajas-wrestler?

Det är hursom helst tråkigt när folk går bort

Mycket tråkigt. Ett par 80-talsikoner helt klart. Jag gillade "the hulk", Ozzy kände jag lite måttligt bara, lyssnade inte på hårdrock som liten, jag spelade fiol och elorgel.

Som bekant var dom båda inga renlevnadsmänniskor, inte för att det hade givit några starkare garantier till ett längre liv, precis om andra extremsporter och diverse våghalsigheter så följer ofta döden efter i dom spåren.

Men 71 år, då har man ändå levt en del, och hunnit ha kul. Camillas farsa blev 71, han rökte och drack så där lagom, dock inga sterioder.

Passar på att sätta min vän och kollega Pascal här på dödståget, ifall ni ursäktar. Det har varit fler folk som dött detta år och det känns lite tungt.

Pascal åt ihjäl sig, han blev inte ens 40. Jag jobbade senast med honom för lite mer än ett år sen, vi var fler som försökte prata förstånd med honom.

För ca 9 år sedan när Pascal var ny på jobbet var han en smal ung kille som precis flyttat från Alby till en etta mitt i Stockholm. Med tiden, stillasittande biltjänst, bra lön och god mat, han älskade laga mat, gick han upp i vikt. Magen blev till en kagge och bilen blev för liten. Lugna dagar brukade jag köra honom till ett utegym, bjussade på dom där mildare vitamindryckerna "..well", och tvingade honom att träna benböj och annat nyttigt.

Så efter nya upphandligen blev han arbetslös, satt hemma och gjorde inte så mycket annat än åt och kollade tiktok. Dom hittade honom i lägenheten då han varit död minst 1 vecka till en månad. 10 starka män hade problem att sänka kistan snyggt ner i jorden.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman