Hugger

peddaxx

Ny medlem
Gick med
5 Dec 2003
Hoj
Yamaha xv 1700 Warrior
Vart kan man hitta en hugger till billigt pris till min yzf 1000 :confused: eller det kanske finns någon här som kan ha en över som jag kan köpa?

KÖP INTE!

Hade en sån på min gamla gsxr750, det slutade med att kedjeskyddet fastnade i kedjan och slets med in mot framdrevet, efter det så krossades hela huggern och stålprofilen som satt på högersidan som stabilisator (fastskruvad i svingen) slets av! Smäcket gick sönder i låg fart, tänk om det hade hänt i hög fart!

Köper aldrig nått mer från Sracing och gissa om dom fick tillbaka den!

//jaG

zx6rman skrev:

Zeb_Macahan skrev:
KÖP INTE!

Hade en sån på min gamla gsxr750, det slutade med att kedjeskyddet fastnade i kedjan och slets med in mot framdrevet, efter det så krossades hela huggern och stålprofilen som satt på högersidan som stabilisator (fastskruvad i svingen) slets av! Smäcket gick sönder i låg fart, tänk om det hade hänt i hög fart!

Köper aldrig nått mer från Sracing och gissa om dom fick tillbaka den!

//jaG

Hmm... de e ju ändå powerbronze... :va Å billigare än den Ermax ja nu har problem med... är dom faktiskt så skit eller vågar man testa? :confused:

OBS! Läs min tråd (länken i mitt förra inlägg här) innan du svarar! :gnissla

Det är smäck och jag skulle inte rekommendera mina värsta fiende att sätta på den. Gå till Rhen Cullen och köp en i riktig kålfiber och se glad ut. Kostar mer men den kommer hålla...

//jaG

Gix skrev:
Hmm... de e ju ändå powerbronze... :va Å billigare än den Ermax ja nu har problem med... är dom faktiskt så skit eller vågar man testa? :confused:

OBS! Läs min tråd (länken i mitt förra inlägg här) innan du svarar! :gnissla

Zeb_Macahan skrev:
Det är smäck och jag skulle inte rekommendera mina värsta fiende att sätta på den. Gå till Rhen Cullen och köp en i riktig kålfiber och se glad ut. Kostar mer men den kommer hålla...

//jaG

Å de va just powerbronze den du hade?

Hur var det med fastsättningen då, å möjlighet till variation av däck å dimensioner?

Hade du inte en likadan hoj som mig förr? Var de på den du hade den?

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage