Hugger

peddaxx

Ny medlem
Gick med
5 Dec 2003
Hoj
Yamaha xv 1700 Warrior
Vart kan man hitta en hugger till billigt pris till min yzf 1000 :confused: eller det kanske finns någon här som kan ha en över som jag kan köpa?

KÖP INTE!

Hade en sån på min gamla gsxr750, det slutade med att kedjeskyddet fastnade i kedjan och slets med in mot framdrevet, efter det så krossades hela huggern och stålprofilen som satt på högersidan som stabilisator (fastskruvad i svingen) slets av! Smäcket gick sönder i låg fart, tänk om det hade hänt i hög fart!

Köper aldrig nått mer från Sracing och gissa om dom fick tillbaka den!

//jaG

zx6rman skrev:

Zeb_Macahan skrev:
KÖP INTE!

Hade en sån på min gamla gsxr750, det slutade med att kedjeskyddet fastnade i kedjan och slets med in mot framdrevet, efter det så krossades hela huggern och stålprofilen som satt på högersidan som stabilisator (fastskruvad i svingen) slets av! Smäcket gick sönder i låg fart, tänk om det hade hänt i hög fart!

Köper aldrig nått mer från Sracing och gissa om dom fick tillbaka den!

//jaG

Hmm... de e ju ändå powerbronze... :va Å billigare än den Ermax ja nu har problem med... är dom faktiskt så skit eller vågar man testa? :confused:

OBS! Läs min tråd (länken i mitt förra inlägg här) innan du svarar! :gnissla

Det är smäck och jag skulle inte rekommendera mina värsta fiende att sätta på den. Gå till Rhen Cullen och köp en i riktig kålfiber och se glad ut. Kostar mer men den kommer hålla...

//jaG

Gix skrev:
Hmm... de e ju ändå powerbronze... :va Å billigare än den Ermax ja nu har problem med... är dom faktiskt så skit eller vågar man testa? :confused:

OBS! Läs min tråd (länken i mitt förra inlägg här) innan du svarar! :gnissla

Zeb_Macahan skrev:
Det är smäck och jag skulle inte rekommendera mina värsta fiende att sätta på den. Gå till Rhen Cullen och köp en i riktig kålfiber och se glad ut. Kostar mer men den kommer hålla...

//jaG

Å de va just powerbronze den du hade?

Hur var det med fastsättningen då, å möjlighet till variation av däck å dimensioner?

Hade du inte en likadan hoj som mig förr? Var de på den du hade den?

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!