Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
www.s-racing.com har säkert, kolla därpeddaxx skrev:Vart kan man hitta en hugger till billigt pris till min yzf 1000eller det kanske finns någon här som kan ha en över som jag kan köpa?
zx6rman skrev:www.s-racing.com har säkert, kolla där![]()
peddaxx skrev:Vart kan man hitta en hugger till billigt pris till min yzf 1000eller det kanske finns någon här som kan ha en över som jag kan köpa?
Zeb_Macahan skrev:KÖP INTE!
Hade en sån på min gamla gsxr750, det slutade med att kedjeskyddet fastnade i kedjan och slets med in mot framdrevet, efter det så krossades hela huggern och stålprofilen som satt på högersidan som stabilisator (fastskruvad i svingen) slets av! Smäcket gick sönder i låg fart, tänk om det hade hänt i hög fart!
Köper aldrig nått mer från Sracing och gissa om dom fick tillbaka den!
//jaG
Gix skrev:Hmm... de e ju ändå powerbronze...Å billigare än den Ermax ja nu har problem med... är dom faktiskt så skit eller vågar man testa?
![]()
OBS! Läs min tråd (länken i mitt förra inlägg här) innan du svarar!![]()
Zeb_Macahan skrev:Det är smäck och jag skulle inte rekommendera mina värsta fiende att sätta på den. Gå till Rhen Cullen och köp en i riktig kålfiber och se glad ut. Kostar mer men den kommer hålla...
//jaG
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park