HTC One X eller vänta på Samsung 3?

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Hoj
Crescent citybike
Halloj, undrar ifall det är värt att vänta på Samsung 3 eller lika bra att slå till med HTC One X.

Tänkte nu när tele2 har deras erbjudande med deras abonnemang Maxi så tänkte jag beställa den och få HTC One X.

Ska man vänta på Samsung 3 och hoppas på ett liknande erbjudande eller ska man köra på HTC One X? För och nackdelar?

Tack på förhand!

Last edited:
Om nu erbjudandet är så bra som det låter så får du ju telefonen gratis i dagsläget så det är väl bara att slå till?

Edit

Läste detta test och tittade på denna video:

http://www.nordichardware.se/smartp...ff-lur-i-lyxfoerpackning.html?start=0#content

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=t8iN6inM7Bw

Att de misslyckas med samtalskvaliteten = mest grundläggande känns inge vidare vilket är synd i.o.m. att den verkar kool i övrigt.

Är inge fel på samtalskvaliteten, den var inte satt i första rummet dock enligt texten ovan. Jag håller inte helt med.

Enklast är ju att gå över till andra laget, då får man det man får när Apple släpper en ny lur, då finns det inget att jämföra med...

Jag väntar nog på SGIII och ser hur den står sig i jämförelse.

Det blev en Htc One X, har haft Htc sen deras Diamond först kom ut, sedan blev det Desire, men det är dax för byte.

Är inge fel på samtalskvaliteten, den var inte satt i första rummet dock enligt texten ovan. Jag håller inte helt med.

Eller?

"När vi körde vårt brustest tog det inte lång tid innan det blev svårt för personen på andra sidan att höra vad vi sa och det var stor skillnad när vi jämförde med Motorola RAZR. Att en telefon kan ha bristande byggkvalitet eller ett par buggar är en sak, men när det blir problem med de mest grundliga funktioner är det något som är fel. Högtalaren har däremot fungerat som den ska, det tog ett tag att vänja sig att den sitter högre upp eftersom telefonen är längre än de flesta men när man väl hittat det rätta läget blev ljudet klart och tydligt."

Har en one-x och är satans nöjd! Kan inte utala mig om hur s3an kommer bli eller så men jag är iallafall galet nöjd med min htc!

Eller?

"När vi körde vårt brustest tog det inte lång tid innan det blev svårt för personen på andra sidan att höra vad vi sa och det var stor skillnad när vi jämförde med Motorola RAZR. Att en telefon kan ha bristande byggkvalitet eller ett par buggar är en sak, men när det blir problem med de mest grundliga funktioner är det något som är fel. Högtalaren har däremot fungerat som den ska, det tog ett tag att vänja sig att den sitter högre upp eftersom telefonen är längre än de flesta men när man väl hittat det rätta läget blev ljudet klart och tydligt."

Måndags ex? City brus, essingen, t-bana... Inte någon gång har någon påtalat brus.
Fick även frågan om jag var hemma när jag i lunch rusning satt på ett fik.

Min förra telefon var en redig måndagsfylla... Döda pixlar, trasig högtalare och reva på baksidan :(

Måste säga att One X ligger riktigt bra i handen. Klart förvånad.

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...