HTC Desire HD, LG Optimus 2X eller Ericsson Xperia Arc?

Jag fick min igår! Lite trögare och mer uppstyrt gränssnitt än HTC.. Men man vänjer sig!

Det enda direkt negativa är batteritiden enligt mig, ladda minst en gång per dag med lite surf och spel. Enligt batteriförbrukningsfunktionen så är det skärmen som drar nästan all batteritid.

Jag fick min igår! Lite trögare och mer uppstyrt gränssnitt än HTC.. Men man vänjer sig!

Det enda direkt negativa är batteritiden enligt mig, ladda minst en gång per dag med lite surf och spel. Enligt batteriförbrukningsfunktionen så är det skärmen som drar nästan all batteritid.

Spelar nog ingen roll vilken smartphone du har. Stora skärmar slukar batteri.. Laddar alltid min telefon varje natt, det är nått man vänjer sig med :tummenupp

Vad du än gör, så håll dig undan från SonyEricsson.
Jag har sagt 'aldrig mer' fler gånger än vad jag kan minnas, men tog ändå en X10 via jobbet - och den tål inte ens att jämföras med min privata HTC Desire. Byggkvaliteten är hopplös då man bygger telefonerna i plast (Det är väl plast även i Arc?), den strular - hänger sig, skärmen är både matt och oprecis, menyerna är helt förstörda, och allt är så jävla blått! Känns helt enkelt som en billig produkt - vilket den inte är. :död

Nej, är så nöjd att det blir en ny HTC för mig när man släpper Pyramid:
http://www.swedroid.se/fler-bilder-...pp-de-tidigare-specifikationerna-sags-stamma/

Spelar nog ingen roll vilken smartphone du har. Stora skärmar slukar batteri.. Laddar alltid min telefon varje natt, det är nått man vänjer sig med :tummenupp

Jo, men min htc höll längre.. jag upplever att arc behöver laddas en gång på dagen samt under natten..

Samma uppfattning har även diverse mobil-forum

Utöver det, tycker jag att det är en suverän lur!

Återkom med en recension sedan!

Det ska jag göra :)
Så nu börjar jakten på applikationer för att mäta t.ex. 0-100, 0-200, valfria intervall (kanske 150-150 osv), 0-201 m, 0-402 m, 60-fotare mm mm. Det var därför jag ville ha en Androidtelefon :)

Last edited:
Speedwiew mäter 0-100, 0-402m och så, men inte så bra kanske då det mera är tänkt som hastighetsmätare.

Hittar du något bättre så hör av dig

Köpte en ZTE Blade till sambon idag. Har bara testat den lite grand, men hittills märker jag ingen större skillnad gentemor min HTC Legend. Mer arbetsminne i ZTE. :mad:
Verkar vara en kanonlur för 1700.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...