Sphyrna
Färgmatchad
Krypto bjöd Kongo på lakrits-shot dekoderkontrollen förut. Men han vill nog inte ha mer av den varan.Thundercat skrev:Ska du öppna porrklubb?![]()
Hur du kom fram till porrklubb är nästan mer än vad mina associationsbanor klarar av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Krypto bjöd Kongo på lakrits-shot dekoderkontrollen förut. Men han vill nog inte ha mer av den varan.Thundercat skrev:Ska du öppna porrklubb?![]()
Sphyrna skrev:Krypto bjöd Kongo på lakrits-shot dekoderkontrollen förut. Men han vill nog inte ha mer av den varan.
Hur du kom fram till porrklubb är nästan mer än vad mina associationsbanor klarar avMen, det är klart, alla har vi våra egna erfarenheter
![]()
Kongo skrev:Jag ska plasta in mina fjärrkontroller...*host*..kryptonit...![]()
Originally posted by Phoenix
Går det o hoppa in på skjutandet fortfarande eller är det bokat?
Bor vid Ling som sagt´! Adressen tar vi vid Lasergame..... 18:30 Hade jag tänkt vore en ypperlig tid.. vad tycker ni?M:et skrev:Ska vi köra förfesten hemma hos Kongo då eller?
Vilken tid och framför allt, vart bor du?
!Phoenix skrev:ligger lasergame kvar på samma ställe vid team sportia/intersporteller har dom flyttat?
Det va säkert 7år sen sist![]()
Kongo skrev:Bor vid Ling som sagt´! Adressen tar vi vid Lasergame..... 18:30 Hade jag tänkt vore en ypperlig tid.. vad tycker ni?![]()
![]()
Hoppas ingen
!
Ling ligger mittemot Heidenstams torg... Pingvinen ska ducha hos mig.. (Han vill väl säkert ha isbitar i vattnet så han känner sig som hemmaM:et skrev:Ungefär vart ligger Ling? (inte adressen utan område) Aldrig hört talas om det. Måste man ta bussen eller ligger det nära centrum?
18.30 blir utmärkt, då hinner vi bli sådär lagom glada innan utgång...
Penguin och Zeal, skulle jag hämta er vid stationen eller? Blir det bra om jag kommer vid 5, 10 minuter över 15.00. Jag är upptagen innan.
Behövde du någonstans att ducha Penguin eller har det löst sig?
Kongo skrev:Är det så här det kommer att se ut , Penguin?
![]()
M:et skrev:
Penguin och Zeal, skulle jag hämta er vid stationen eller? Blir det bra om jag kommer vid 5, 10 minuter över 15.00. Jag är upptagen innan.
Kryptonit skrev:
Den går till personen som får högst poäng.![]()
M:et skrev:Penguin och Zeal, skulle jag hämta er vid stationen eller? Blir det bra om jag kommer vid 5, 10 minuter över 15.00. Jag är upptagen innan.
Kongo skrev:Är det så här det kommer att se ut , Penguin?
![]()
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |