Hr ska skjutas.. Lasergame 5:e april

Thundercat skrev:

Visste inte du att dom flesta med plastraket i Uppsala sminkar sig? Killar som tjejer... :D

Självklart tänker ju Pingvinen på tjejerna som skall vara med. MEN när jag nu tittar i anmälningslistan finns det ju faktiskt INGA tjejer med!
Pingvin! Nu blir jag orolig... :confused:

Kryptonit skrev:
Jag tänkte hoppa tillbaka till det tråden från början handlade om (för en kort stund iaf) ;) och ställer frågan:
När på dagen ska vi fajtas?

tidpunken för fajten spelar ingen roll för mig....

Helt öppen för förslag vad gäller tidpunkt.
Orkar ni släpa er upp till Sala-Backe så kan jag stå för lokal.

Nu har jag bokat och uppdaterat informationen i det första inlägget :tummenupp

j03L BitAr skrev:
Jag hänger gärna på o skjuter !!
såg på första inlägget att det är ojämnt antal.
:hej
/j03L BitAr

Jajamensan.. klart du ska vara med :tummenupp Det är inte lika roligt då det är ojämt.
(fast jag och pinvinen krossar motståndarna även då vi är mindre antal i laget) ;)

Kryptonit skrev:
Jajamensan.. klart du ska vara med :tummenupp Det är inte lika roligt då det är ojämt.
(fast jag och pinvinen krossar motståndarna även då vi är mindre antal i laget) ;)

Ska vi se det som en utmaning eller???
Hur blir det förresten med festen efteråt. Vart förvärmer vi och vart fullbordar vi kvällen?

/M

M:et skrev:
Ska vi se det som en utmaning eller???
Hur blir det förresten med festen efteråt. Vart förvärmer vi och vart fullbordar vi kvällen?

/M

Det är ingen utmaning, det är fakta :fakta :crash

Festandet efteråt hoppas jag någon annan kan planera.

Hemma hos mig skulle bara hunden stå och skälla medans ni övriga slåss om att få köra minimoton runt och runt vardagsrumsbordet :skrämd :crash

Jag försvinner förresten från nätet fram till fredag...
Några frågor att diskutera till dess är:
- Är det någon som inte hittar?
- Är det någon som behöver skjuts dit?

Jag kommer att åka bil dit iaf och kan klämma in 4 personer. 5 om någon vill ligga i bakluckan på en 240 (ej kombi) ;)

Tur att man inte bor i stan och behöver "hosta" festen! :D

Om ingen annan frivilliganmäler sig, kan vi vara hemma hos dig då M:et?

Som utböling så vore jag tacksam om någon barmhärtig själ kunde plocka upp mig på stan strax innan det är dags för fighten, då jag kommer att åka buss till UA. Jag hänger gärna med någon hem och duschar efteråt också ( ;) ) så att man är lite fräschare till festen.

Finns det förresten nåt intresse av att förfesta till lite gamla hederliga hojvideorullar? Jag har en hel del blandat på video. Allt från kraschvideos till tidiga stuntrullar.

Penguin skrev:
Tur att man inte bor i stan och behöver "hosta" festen! :D

Om ingen annan frivilliganmäler sig, kan vi vara hemma hos dig då M:et?

Som utböling så vore jag tacksam om någon barmhärtig själ kunde plocka upp mig på stan strax innan det är dags för fighten, då jag kommer att åka buss till UA. Jag hänger gärna med någon hem och duschar efteråt också ( ;) ) så att man är lite fräschare till festen.

Finns det förresten nåt intresse av att förfesta till lite gamla hederliga hojvideorullar? Jag har en hel del blandat på video. Allt från kraschvideos till tidiga stuntrullar.

Vi kan förkröka här, inga problem. Lite chips och popcorn kan jag fixa men spriten för ni stå för själva grabbar!! Om du inte vill ha chips Kongo kanske jag kan fixa lite morötter....

Säg till när du vill bli hämtad så kommer jag. Kommer ändå åka bil så det är nästan på vägen.

Hojrullar låter väll som ett bra tema för kvällen :tummenupp

Vi kan förkröka här, inga problem. Lite chips och popcorn kan jag fixa men spriten för ni stå för själva grabbar!! Om du inte vill ha chips Kongo kanske jag kan fixa lite morötter....

Säg till när du vill bli hämtad så kommer jag. Kommer ändå åka bil så det är nästan på vägen.

Salabacke är ett jättebra ställe att ha partaj på efter fighten! :tummenupp Blir det fest hos dig M:et efteråt kan jag också skjutsa de stridande till festen. Jag har även dusch...

Men, skall det förkrökas innan fighten oxo?! Det låter faktiskt riktigt farligt! :fakta

M:et har du plats över i bilen i nödfall ?
bor c:a 700m från stationen. kan knalla dit.
annars är det hojen som är färdmedlet ...

hojfilmer = :tummenupp

/z

JoS skrev:
Salabacke är ett jättebra ställe att ha partaj på efter fighten! :tummenupp Blir det fest hos dig M:et efteråt kan jag också skjutsa de stridande till festen. Jag har även dusch...

Men, skall det förkrökas innan fighten oxo?! Det låter faktiskt riktigt farligt! :fakta

Nja, förkröka före fighten låter inte riktigt smart. Kan knappt sikta nykter.... det jag mena förrut för var vart vi skulle förfest och vilket ställe vi ska besöka när vi supit oss snygga!!

M:et har du plats över i bilen i nödfall ?

Givetvis har jag plats, jag åker ju Volvo . Kom gärna till stationen så slipper jag åka vilse

Vi kan ha fest hemma hos mig som vanligt ! Har naturligtvis figgat ledigt en sådan här dag! :tummenupp :öl :öl :öl Jag ska plasta in mina fjärrkontroller...*host*..kryptonit... :crash

Lysande Kongo, dig kan man lita på :tummenupp

Var tog du vägen i Söndags :confused:

Oki Doki....

Ja just det....
glöm inte att ta fram korten från mässan i Göteborg :fakta :D

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...