HQ, HD, övergrymma MC-filmer?

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Jag letar sådana där filmer som har lagt stort jobb på kamera-arbetet, grymt klippt, bra kvalité, snyggt filmat eller filmer med sån jäkla inlevelse! Även snygga onboard-filmer kan förekomma...

Har lite polare som inte förstått känslan av hela hoj-grejen och jag vill kontra med nått jääkligt snyggt och imponerande!
Hjälp! :banana

Va bra, hoppas på fler! Hade inte KTMen varit så ful och låten varit så 80-tal hade den varit en god kandidat ;)
Jag har sett nån ombordfilm med sjukt skön känsla, kan ha varit från usa. Bra kvalle också... Men vad kan det varit för nån :va

Last edited:
Denna har rätt bra känsla, men på tok för lång och tråkigt intro...
[youtube-id]lbiIn0biadY&feature=related[/youtube-id]

Det är nog rätt svårt o förmedla känslan med en film om man faktiskt inte suttit på en hoj, frälst blir man nog inte förrän man faktiskt provat, men försöka duger ju =)

Ta med honom på en tur i sommar annars, så kanske han/hon fattar? =D

Inte helt enkelt att hitta en film som har allt, men visa en liten snutt av den här tillsammans med andra blandade filmer..Leta på tuben efter filmer från "Deals Gap" i USA.

Som sagts tidigare..ta med dem ut på en tur i sommar..över Gräsås och till Falken, så de får känna på det lite :banana

brings back the 80´s :D
för dom som inte var där och upplevde den så var den färgrann. Och med yvigt hår.

Klockren video :)

Last edited:
@BJN: Wow, Isle Of Man-klippet var riktigt tufft! Som vanligt så är smaken som baken vad gäller musikval i videos och jag hade föredragit nåt annat men satan vilken fartkänsla! Jag gillar också när han lägger huvudet mot tanken i slutet.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti