HP2 Sport vinner sitt första race...

Syster-Tysk

Fullgasförespråkare.
Gick med
3 Jan 2008
Hoj
KTM RC8R -11, BMW S1000RR -10 (såld), BMW HP2 Sport -08 (Skrotad -09), BMW R1200S -06 (Såld), Honda VFR 800 -06 (Såld)

Bifogat

• IMG_0973.jpg
    IMG_0973.jpg
    70.3 KB · Visningar: 82
Last edited:
Nej men en fabriktsatsning och 2 snabba förare i form av Markus Barth and Jürgen Fuchs

Är inte de testförare åt fabriken likaså?
(jag menar: isf har de väl en och annan mil i baken och kan maskinen utantill, vilket på intet sätt förringar insatsen, men visar på en gedigen satsning)

Javet,försökte med lite humor bara,flåt...:rolleyes:

Inge jävvla humor här! :mad:

Å förrexten! När ska VI köra HP2:an? :)

Last edited:
Kan bara säga en sak; Stort grattis BMW! Gillar HP2 Sport skarpt!

Jag har ett överjävligt ryggskott som gör mig måttligt road.

Men håller med om att ha en buell med HD motor bakom sig kanske inte är den största meriten?
Öh, hrm hrm.
Buellen har ingen HD-motor, den är nykonstruktion ifrån Rotax. Kanske mer jämförbart med en Aprilia Mille motor, fast med mer kubik?

En BMW går inte att tävla med, den är slö och sedan går den inte att lägga ned! Cyllarna skrapar i så hojen går inte att luta.
Det har jag läst på SH.com:rolleyes:

En BMW går inte att tävla med, den är slö och sedan går den inte att lägga ned! Cyllarna skrapar i så hojen går inte att luta.
Det har jag läst på SH.com:rolleyes:

Fodrena slits ovala av gravidisionen oxå :fakta Kolvarna vill neDåt och nöter!!
Osså e den düsk, düskarna har ju förlorat två världskrig.
Sedn går den bara att svenga ått et hÅlL, för vevaxel snurrar ditåt, eller om det var åt andra (sOm det inte går att svänga altSå)

Sedn går den bara att svenga ått et hÅlL, för vevaxel snurrar ditåt, eller om det var åt andra (sOm det inte går att svänga altSå)

:D

On topic - Grymt att de vinner i den här klassen. Man undrar hur satsningen med K1000s skall sluta...

Nämen Jürchen,eru dRågAd ?

Back