How to wheelie - snabbkurs.

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Hahaha, för alla er som vill lära sig att köra på slangen, här är ett klipp som kanske är till hjälp.

http://eastcoastrzs.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderfiles/howtowheelie.wmv

Kopiera in länken bara i adressfältet, vet inte varför det krånglar med länken. :gnissla

Edit; Va fan, länken är för lång :S

BLABLABLABLABLAcom/sitebuildercontent/sitebuilderfiles/howtowheelie.wmv

Att jag aldrig lyckas med detta. Länken verkar vara för lång, det ska se ut sådär i slutet.

Om ni citerar mig kmr ni nog se hela adressen, för den syns här inne när man skriver inlägget..

Last edited:
Och hur gör man för att se den?
Går inte ta spara som och den vill inte öppna sig när jag går in på länken...

Edit: Samma meddelande nu.

Last edited:
This file is hosted by Tripod, a Lycos®Network Site, and is not available for download. Please check out Tripod's Help system for more information about Remote Loading and our Remote Loading policy.

philsson skrev:
This file is hosted by Tripod, a Lycos®Network Site, and is not available for download. Please check out Tripod's Help system for more information about Remote Loading and our Remote Loading policy.

Jodå den fungerar, lägg bara in "buildercontent/sitebuilderfiles/h" istället för dom tre punkterna i adressen...
Långa adresser förkortas nämligen i inläggen, därför funkar det inte att kopiera rakt av. här är annars hela adressen i två delar: "http://eastcoastrzs.tripod.com/" "sitebuildercontent/sitebuilderfiles/howtowheelie.wmv" Men filmen var inte mkt att ha annars... Jo kanske om man inte kan wheela redan dvs :rofl

EDIT: Någon :rolleyes: hann visst före...

Klistra in det här i adressfältet så fungerar det: eastcoastrzs.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderfiles/howtowheelie.wmv

Filmen har varit uppe tidigare och jag kan nog se den 15 gånger till utan att komma mer än någon ynka meter med framhjulet i luften :lol

Ah well. Tack för hjälpen.

Rena skitfilmen förmodar jag. Kunde inte låta bli att skratta åt honom.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back