http://www.monomaniacs.nl/smf/viewtopic.php?t=1192
He he, vet fan inte vad jag ska säga om det här.
Ingen vidare reklam för Aprilia dock och jag som tycker RSV´n är en rätt ok lekhoj.
Däremot kanske en bra ide för snubben som funtade på att tjacka Apriliamotard. Köp en Duke och bygg om den. hehe.
Kommer bli både snabbare och bättre...
Daniel...
He he, vet fan inte vad jag ska säga om det här.
Ingen vidare reklam för Aprilia dock och jag som tycker RSV´n är en rätt ok lekhoj.
Däremot kanske en bra ide för snubben som funtade på att tjacka Apriliamotard. Köp en Duke och bygg om den. hehe.
Kommer bli både snabbare och bättre...
Daniel...