How to kill a fireblade...

P@trik skrev:
2685065 Engelsmän kör alltid på fel sida.Dom semestrar väl lite och han glömmer bort sig.

Har aldrig fattat hur Britterna kan vara så konservativa och trotsa omvärlden med att köra på "fel" sida av vägen!

hihihiiiii vilket jävla iq-minus!!!!! Fan rätt åt idioten! Synd bara på den fina bilen......:rolleyes:

krocka med en bil förtjänar väl ingen.. är vederbörande en normalt vänster körande förklarar det saken.

Men- däremot - att många filmer visar folk utan några skydd överhuvudtaget förvånar mig.. inte ens handskar. Alla som gjort en riktig vurpa vet vad skydd gör....

lerox78 skrev:
2685062 vad fan gör han i fel körfält i kurvan
Dom var ju engelsmän. Du vet kanske själv om du åker till ett land med andra trafik regler att det kan bli lite jobbigt, för dom gammla rutinerna finns där i ryggmärgen!

Mojjje skrev:
2685137 hihihiiiii vilket jävla iq-minus!!!!! Fan rätt åt idioten! Synd bara på den fina bilen......:rolleyes:

Synd om motorcykeln och kameran och en liten tyst minut åt bilen:rolleyes:
Om han var engelsman så tycker jag det är lite väl hårt att kalla honom idiot!

Last edited:
Det såg ju minst sagt lustigt ut (hoppsan!) :D Som några har påpekat så glömmer han antagligen att det är högertrafik. När jag besökte Sverige efter att ha kört vänstertrafik i ett år så lyckades jag bara lägga mig i mötande körfält en gång :tungan

P@trik skrev:
2685065Dom semestrar väl lite och han glömmer bort sig.

Prova köra vänstertrafik ett tag, stanna sedan och tanka eller nåt och kolla hur mycket vänstertrafik ni kör när ni i gammal god stil lämnar macken :rolleyes:

alexander_pehrs skrev:
2685409 Dom var ju engelsmän. Du vet kanske själv om du åker till ett land med andra trafik regler att det kan bli lite jobbigt, för dom gammla rutinerna finns där i ryggmärgen!

jo jag tänkte på det efter jag skrev så jag var lite snabb där....kan ju vara att tänka på om man skulle till eng...

Ibland tycker man att man gör idiotgrejer i trafiken när man kör hoj. Man missbedömer en kurva, kommer lite för långt ut i spåret och slickar vägkanten. Man drar lite för mycket i gasen och får hjärtklappning av adrenalin när omgivningen blir allt mer suddig då farten ökare från Warp 10 till lunatic speed.

men att göra vilda chansningar a la rysk rolett still. Killen kör i mötande körfält i skymd kurva. Varför!!!!!!!?

efter en vistelse i thailand i sex mån ( vänstertrafik).. så hemma igen tankade, kör ut ooops :gnissla låg i vänsterfilen började fundera i korsningen varför lysena satt på fel sida. :rolleyes: ... så de va i med backen å över till andra sidan, som tur va så va de lite trafik... så de e jävligt lätt hänt.....:rolleyes:

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna