How Formula One womaniser James Hunt slept with 33 BA stewardesses before race

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Tiger Woods ligger nog nästan i lä här...

James Hunt was not known for behaving appropriately. But never was he more outrageous than in the last two weeks of October 1976, when he was in Tokyo battling Niki Lauda for the title of Formula One world motor racing champion.
His preparations were unconventional, to say the least. He had spent the two weeks leading up to the race on a round-the-clock alcohol, cannabis and cocaine binge with his friend Barry Sheene, who was world motorcycle champion that year.

Läs vidare...

http://www.dailymail.co.uk/news/art...s-Hunt-slept-33-BA-air-stewardesses-race.html

den mannen behövde nog få hjälp med sitt missbruk :D

He slept with more than 5,000 women in his lifetime

Förutom drogmissbruket verkar han ha levt ett soft superstar-liv mellan tävlingarna...

Annat är det med dagens stjärnor som får r*nka i husbussen innan tävling....

Han fick Ronnie Pettersson ur bilen på Monza 1978 så om krökade runt lite och rökte på kan jag ha överseende med faktiskt, och Barry Sheene är en legend på sin kant.
De var inte de ända som gick på stimulansia, det sades att flera av förarna i VM-cirkusen rökte på innan race på 70/80-talet.

De var inte de ända som gick på stimulansia, det sades att flera av förarna i VM-cirkusen rökte på innan race på 70/80-talet.

Att röka på måste väl ändå vara det sämsta man kan göra innan race?

Det är väl hittils bara en som har torskat på jazztobak, och det var han snowboardsnubben i OS, och då var det en av kommentatorerna som sa "ta inte av honom medaljen, ge honom en till, att vinna och dessutom göra det stenad är värt två guldmedaljer"

Att dom kanske käkade betablockerare eller annat kan jag köpa, men inte rökat, det borde bara ha gjort dom sämre på att köra...

Jag vet inte vilket som gör mest nytta om man ska race:a min knark i kroppen men nått skit knaprade de, om det var tobak eller piller de framgick inte av historien, men ett ryckte gick att Eddy Lawson hade nått skumt för sig på Anderstorp vid nått tillfälle.

[...]

Att dom kanske käkade betablockerare eller annat kan jag köpa, men inte rökat, det borde bara ha gjort dom sämre på att köra...

Jag kan mycket väl tänka mig att man kör mera avspänt dagen efter man rökt. Om man kör bättre låter jag vara osagt.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park