Hottisar på sporthoj

Frågan är vem som är mest karl!

Den som bor på gymmet eller han som arbetar med kroppen. Vet ju själv vilket de självklara svaret är :yoparty


Något säger mig att du inte jobbar med juridik...

Ja, och med den arbetstränade kroppen kommer så härligt riviga händer. Lite lagom grova och nariga, cheyer älskar sånt, det vet ju alla...

Frågan är snarare hur folk tränar. De flesta som tränar just för syns skull får i mina ögon rätt feldoserade kroppar..


Fast i slutändan vet jag ju att det är insidan som räknas...


...men man måste ju få in ...... för att känna efter!
 
Vet inte vad du tycker räknas med att peta, men om jag inte minns helt fel så möttes läppar på grillpartyt:va

Jag kommer faktiskt inte ihåg men jag tror inte vi pussades, vad jag kommer ihåg så var det mest tal om nån annan du ville pussa på :va.
 
Aj smäll, ajjjj smääälll...... Avundsjuka :pannkyss

*amen för h****e :huvet , svarar igen på ett redan svarat inlägg, fast detta svar var bättre så det får vara kvar, jag är tröett :gnissla *

Joo dånnt knouw uatt joor tåålking abaut ;)!
 
Hallå.... Mer bilder...?

Hehehe lägger till med en från jobbet idag.. (Skulle man lägga in själv?)
Hmmm EGO?

H0780_600.jpg


:D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top