Hottisar på sporthoj

Pelle som är rädd för hundar möter Sofie som har hund, hunden vill hela tiden kela med Pelle för den känner han är rädd..

Du vill inte ha killar och hundarna luktar sig till det... som en tik som löper.. det är så det funkar.. :tummenupp

Men men,, du kommer få gott om PM tror jag.. :D

PS: ingen missar heller att det finns folk som påstår att du är skitsnygg i bikini.. hjälper inte din solo act heller så mycket du :7peta :hihi

Detta är nästan ett fall för kärlekstrubbelstråden. Men jag vill titta på pojkar, inte ha dem :D

Jag ligger i fasen....träffa-en-snygg-tjej-på-lördag-och-har-bokat-restaurang stilen. Hon e fan nästan för snygg för mig.....

I många fall vill man ite se ID kortet men röra som fan :D

hehehehe....självupplevt? ;)

Last edited:
Last edited:
Maffan skrev:
Nej,, inte för snygg.. Det handlar bara om att hon vill ha någon som ser henne för mer än bara en kropp och ett vackert ansikte..

Sant. Det återstår att se efter lördag.....

Tips!

Nåla fast ögonen så de tittar rakt fram och sätt på stödkrage, så kan du omöjligtvis titta ner i hennes vackra urringning. :mattias

Skulle i så fall vara om du går ned knä för att hamna i rätt höjd. Chansen är då stor att hon uppfattar situationen som något annat än att du kollar in hennes behag. Då tror hon istället du är på väg att säga något riktigt romantiskt och du har alltså fortfarande ditt på det torra. :D

Lycka till förresten! :tummenupp

Hade det inte varit för att du ser så himla mysigt nallebjörnsgullig ut så hade du kunnat vara riktigt macho i de där uniformerna! *nypa i kinden* ;)

Här nyps fan inte i några kinder!

Bifogat

• DSC00235mod.JPG
    DSC00235mod.JPG
    65.1 KB · Visningar: 132
Uj uj uj....ThorLeifen i pannan. Nu faller brewdarna som käglor! :tummenupp

näemen, vad har hänt med den här tråden? inga bilder bara massa babbel... det var ju bilder ni skulle upp med grabbar!!!

Hur kändes det att stå så nära Eva Röse?

Det kändes lite pirrit första gången man träffa henne, men sen märkte man att hon var en helt vanlig tjej.
Nu efter att man har varit på några inspelningr med henne så känns det inget speciellt att träffa henne, utan det är som att träffa vem som hälst. Hon är trevlig och pratsam.

Allan Svensson däremot är destu tystare och pratar inte så mycket utan går mest omkring och ser butter ut.

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...