Hottisar på sporthoj

Jag är kär.. i rödhåriga. :tuttar

Upp med bild så man får se vad som erbjuds då! :tummenupp :yoparty
Nu har jag precis färgat håret i dagarna... så... fast det är rtt fortfarande, men det är inte lita ljust och lysande som innan, Det är mycket mörkare nu men lite rött är det kvar fortfarande.

ah, försökte få upp en bild, men den bråkar och jag orkar inte fippla med den nu... tar en ny bild nån dag och slänger upp :)

Nu har jag precis färgat håret i dagarna... så... fast det är rtt fortfarande, men det är inte lita ljust och lysande som innan, Det är mycket mörkare nu men lite rött är det kvar fortfarande.

Lite mer "moget" och "seriöst" då.

:) :D :tummenupp

Ah vad du ska sega då.. Mörkare rött? Jag som tyckte just det röda var döhett. Får väl se hur det blir med "lite mörkare".. Efterallt är jag färgblind, så kanske inte blir så stort skillnad..
Haha, ja men då så...... ;) Jag är fortfarande rödhårig i hjärtat och själen (läs: sängen :rolleyes: ) ;)

Lite mer "moget" och "seriöst" då.

:) :D :tummenupp
Precis, jag har blivit gammal och skit tråkig...

rensat ut alla salampkläder i garderoben och ersatt dem med dräkter av dyraste snitt.
Slutat dricka öl och dricker nu mera bara konjack eller gammal rökig whiskey.
Har även sagt upp Moore och Bike, för tidskrifter som DN och Ekonomi nytt.

Yeah Yeah, som om det nånsin kommer hända :hihi

Last edited:
rensat ut alla salampkläder i garderoben och ersatt dem med dräkter av dyraste snitt.
Slutat dricka öl och dricker nu mera bara konjack eller gammal rökig whiskey.
Har även sagt upp Moore och Bike, för tidskrifter som DN och Ekonomi nytt.

Yeah Yeah, som om det nånsin kommer hända :hihi

Gött att höra att det är gamla hederliga bett... Blomman man tjötar med!:tummenupp :yoparty Du får fan se till att komma hem snart!!:mattias :mad:

Bidrar med en bild för att väcka tråden lite:tummenupp :) :gnissla
OBS! Bilden föreställer en viss "känd" Profil här på SH :) :gnissla :väktare :bitter
Gissningsleken!:) :D

Bifogat

• Happy_brills.JPG
    Happy_brills.JPG
    71.8 KB · Visningar: 286
Hur blev han det?
hahaha, jag antar att det är AndreasNo du syftar på... men shit vad det är olikt honom i så fall :rofl:

Hur blev han bannad förresten?

Limez: Jag kommer hem den 5e December och hälsar på :) Och sen kommer jag hem igen vid jul, den 22e på kvällen tror jag, och så är jag hemma till och med den 28e :banana (VILA :) )

hahaha, jag antar att det är AndreasNo du syftar på... men shit vad det är olikt honom i så fall :rofl:
Hur blev han bannad förresten?

Sitemanagern tål inte kritik så bl a Engström, ironmike, pizzabagarn mfl har åkt ut den senaste veckan och fler är på G förmodligen jag med för att jag yttrar mig överhuvudtaget. Eller så blir detta inlägget borttaget som alla andra som kritiserar.
Det är inget fel på SH och folket där men yttrandefriheten suger fethårt...:va

Dessutom är jag 39 bast och min egen hunk brewdar ;)

Bifogat

• 39 bast.JPG
    39 bast.JPG
    149.3 KB · Visningar: 182
Efter mycket tjat från våra hängarounds inser vi att det är dags, vi kan inte undahålla er denna repris längre.

De håriga!
Teo- och Juggepuddingen på SH-fekke!!:whip

IMG_1952.jpg

Last edited:
Efter mycket tjat från våra hängarounds inser vi att det är dags, vi kan inte undahålla er denna repris längre.

De håriga!
Teo- och Juggepuddingen på SH-fekke!!:whip

IMG_1952.jpg
Teo påminner lite om John Travolta på den bilden... hurvida det är till hans fördel eller ej, låter jag vara osagt... :gnissla:

Jeje flashbacks,jag minns en gammal tråd i GBG forumet där det spårade ur med nakna hunkar :D
Herregud, vad va det för tråd? Hur kan jag ha missat den? eller minns jag inte att jag själv startat den? Det låter som något som jag skulle kunna göra....

PS. Jag har hittat en till hottie här på SH som råkar bo i Norge, kör R1 och är medlem på sh, dock har jag inte hittat honom här än... :drool:

Last edited:
Teo påminner lite om John Travolta på den bilden... hurvida det är till hans fördel eller ej, låter jag vara osagt... :gnissla:

Herregud, vad va det för tråd? Hur kan jag ha missat den? eller minns jag inte att jag själv startat den? Det låter som något som jag skulle kunna göra....

PS. Jag har hittat en till hottie här på SH som råkar bo i Norge, kör R1 och är medlem på sh, dock har jag inte hittat honom här än... :drool:

Bwahaha, det menar du inte? :rofl

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...