Kneedrag
Guest
Är det bara jag som inte kommer in på mailkontot?
Använder tyvärr hot mail för jag orkar inte byta.
Använder tyvärr hot mail för jag orkar inte byta.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fungerar Gmail bättre när Bredbandsbolaget har DNS strul?
Nix, men jag har svårt att ta någon seriöst om denne endast har en hotmail-adress av någon konstig anledning.
Det är lite för rosa-bubbelgum-lunarstorm-neonkittadjapanskbil för min smak.
Egentligen är det en mailtjänst som vilken annan som helst, men det är känslan jag får av hotmail.
Nix, men jag har svårt att ta någon seriöst om denne endast har en hotmail-adress av någon konstig anledning.
Egentligen är det en mailtjänst som vilken annan som helst, men det är känslan jag får av hotmail.
Egentligen är det en mailtjänst som vilken annan som helst
Fungerar Gmail bättre när Bredbandsbolaget har DNS strul?
Fungerade klockrent för mig, så jag antar det, ja.
Dessutom är gmail, som klient, i mina ögon helt överlägsen hotmail. En helt annan division.
Tveklöst.
Sen undviker jag BBB så länge jag kan hädanefter.
Snacka om risig kundpolicy.
-Javisst, när ni flyttar till den adressen kan vi absolut leverera samma tjänst, men i lite lägre hastighet.
Detta fick jag veta 5 månader innan vi flyttade.
-Garanterar ni det?
-Javisst, inga problem.
Vid inflytt, efter att vi haft en massa tekniker som kollat:
-Nej, inte kan vi leverera ett jävla skit dit, inte.
Men bra.
Eftersom vi blivit garanterade detta så sa vi ju inte upp skiten heller, i första skedet.
Sjävklart fick vi ändå 3 månaders uppsägningstid på nåt som vi inte kunde använda. Jag tror att jag är bannad från BBB pga de diskussioner jag hade med dem.
Otrevliga och jävliga var de.
Men jag vet och vill även föra fram att det förstås beror på vem man pratar med. 3 är inte heller roliga, om man inte hittar rätt person, då går de med på vad som helst, verkar det som.
Det är det väl på alla gratis webbmail i såna fall?
Jag har ett gammalt jäkla Gmail konto också, men då var det bara bökigare att använda eftersom min hotmail också är min MSN adress, så ny mail notifiering får jag direkt i MSN.
Att installera någon klient för att köra enbart Gmail (eller någon annan mail) kommer inte på fråga, då jag i såna fall skulle få installera på tre datorer med olika operativsystem och olika versioner av Linux.
Hotmail funkar bra för mig, och har man lite bakom pannbenet så väljer man inte en hotmailadress man behöver skämmas för (hornydude666@hot...) osv.
Det känns bara som att hotmail är mer inriktat på playstation-generationen och Gmail är mer städat (eller vuxet om du så vill).
Tycker jag.![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär