Hotell Jerez

IRON MAN

Daniel-#99 Rookie600
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
R6 SuperSport
Då jag inte fick något svar i mc-relaterade diskussioner så prövar jag här.

Skall ner och kolla på MotoGP i Jerez den 23-25 mars och har svårt att hitta ett ledigt hotell. Någon som har varit där nere och kan rekomendera ett hotell till ett normalt pris?

Tack//Daniel

Jag och syrran e sugna på åka ner å titta på det i Jerez också. Vi kommer vara på supermoto läger uppe i Alicanteregionen. Vore trevligt att samköra tro? Vi har inte ens börjat söka något boende...

Då jag inte fick något svar i mc-relaterade diskussioner så prövar jag här.

Skall ner och kolla på MotoGP i Jerez den 23-25 mars och har svårt att hitta ett ledigt hotell. Någon som har varit där nere och kan rekomendera ett hotell till ett normalt pris?

Tack//Daniel

Har bott på hotel jerez och det kostade en slant kan man säga. Där finns även Hotel Villa Jerez, inte heller så billigt då det också är 5stjärnigt..
men där finns säkert andra allternativ som är mer ekonomiskt försvarbara typ dessa...

Palacio Garvey Hotel

Save this hotel
Plaza Rafael Rivero
Calle Torneria 24
Jerez De La Frontera 11403
Spain

------------

Meson De Sancho

Save this hotel
Carretera Nacional 340 Km 94
Jerez De La Frontera 11350
Spain
------------

Lycka till !

Vore trevligt att samköra tro? Vi har inte ens börjat söka något boende...

Vi kommer att flyga ner till malaga och bo med några kompisar några dagar, så tyvärr.

Om ni skall ner så är det dax att börja leta boende nu, det är fullt över allt där jag har letat. Hör gärna av dig här eller via PM om du hittar något. Jag gör det samma till dig.

Hakis Tack för hjälpen skall kolla på dom hotellen

/Daniel

Jag har bokat Ibis i Sevilla, det var det närmaste jag kunde hitta med humana priser.

Anders och Robban prov bodde en natt förra veckan när Robban var nere och testkörde.

Jag letade i hotell guiden i viamichelin.

Glöm inte att heja på vårat Svenska hopp :yoparty . Starten går direkt efter MotoGP klassens målgång. :)

// Rikard - Team Gull Racing

Vi bodde i La Linnea förra året, 10 mil åka åt varje håll men inga som helst problem att hitta rum om man kan tänka sig bo en bit ifrån Jerez. Förbaskat tråkig stad dock.

Boka inget flyg hem på söndagen efter tävling utan satsa på måndag, vi fick köa oss 5 timmar för att komma därifrån. Ursprungsplanen var flyg hem vid ~20-snåret på söndag. Det hade gått lagom uruselt.

Hur lång tid skall man räkna med att det tar till banan på morgonen, kan ju tänka meg att det är mycket folk som skall dit.

Hur lång tid skall man räkna med att det tar till banan på morgonen, kan ju tänka meg att det är mycket folk som skall dit.

Fredag/lördag inte så farligt faktiskt. Det var mer eller mindre bara raka vägen till de härligt gigantiska leriga parkeringarna.

På söndagen däremot var det vansinnigt brutalt mycket folk och kanske nån timme när man väl kommit fram till parkeringen.

Spansk polis är asbra också, enkelriktar samma gata åt två håll. Vi blev vinkade att vi skulle vända och kör andra hållet, när vi köat oss 30 min åt andra hållet stod en polisen och vinkade att vi skulle vända. Kvalité! :)

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...