hotell i Italien.

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
någon som har varit i Italien nyligen?
jag tänkte åka ner med frugan i början av Juli. ev. med Ryan air eller med bilen.
Finns det mycket billiga bed and breakfast där som det gör i alpområdena, eller är det svårt att hitta hotell? jag pratar då om dels, Rom, Venedig, och sen även Nice, och Montecarlo. (Jag inser att det antagligen inte finns B&B i monte carlo)
vore tacksam för förslag.

Var i Italien nyss och det drällde inte av B&B, inte i de delar vi var i alla fall -Milano och österut.
I Milano bodde vi på vandrarhem (18 Euro/natt). I Udine lopphotell (20 Euro), Bergamo lyxhotell (150 Euro, var det enda som hade lediga rum). Övriga dar blev det tältet.

crashtestdummy skrev:
någon som har varit i Italien nyligen?
Finns det mycket billiga bed and breakfast där som det gör i alpområdena, eller är det svårt att hitta hotell? jag pratar då om dels, Rom, Venedig, och sen även Nice, och Montecarlo. (Jag inser att det antagligen inte finns B&B i monte carlo)
vore tacksam för förslag.

Jorå, det gör det.. men man måste tänka sig för i ROM/venedig områdena för där tas det betalt rejält! Inne i Venedig= svindyrt men 10min med bil därifrån så går priserna ner.. I ROM har jag bott för 500:-/natt för 2 pers ink frukost(2003 års pris) o det var spartanskt men helt ok. 10min med buss till Piazzan i centrum.
Strunta i Monte Carlo det är B:igt & så äter de grodor o sniglar! :död

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back