Silwer
för******
Drick öl du, detta var bara fredagsspammet som inträffar innan man slutar jobbett-rex skrev:17 Sidor på några timmar!!
Har det framkommit nåt nytt, eller kan jag återgå till att dricka öl?

skål föresten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Drick öl du, detta var bara fredagsspammet som inträffar innan man slutar jobbett-rex skrev:17 Sidor på några timmar!!
Har det framkommit nåt nytt, eller kan jag återgå till att dricka öl?
Fyllan växer till i Linköping.gladh skrev:Problem med capslock?
gladh
gladh skrev:Problem med capslock?
gladh
Silwer skrev:Fyllan växer till i Linköping.
Ja skål då och ta det lungt med sodan.glenoyne skrev:JA, absolut!! Har druckit 2 glas fruktsoda![]()
Martin
Silwer skrev:Ja skål då och ta det lungt med sodan.
glenoyne skrev:JA, absolut!! Har druckit 2 glas fruktsoda![]()
Martin
Fast det mest troliga är väl ändå att du, efter att ha besvarat frågan; "Är det någon som vet vad invandringen kostar" med "Ja, jag vet, jag vet!" är så rädd för att bli utskrattad att du håller fast vid den mot bättre vetande. hundratrettiofem tusen per person... Yeha, sureMarkus skrev:Är det inte troligare att just den här siffran ser väldigt hög ut och du med flera nu försöker febrilt hitta felaktigheter iden...?
Messiah skrev:säg vad ni vill men sverige går käpprätt åt skogen och det har till STOR del med alla invandrare att göra.....ni får säga vad ni vill men man måste ta hand om sitt eget innan man kan föda andra......
Chrille skrev:För att??
gladh skrev:Lars Jansson, som har en bakgrund inom den främlingsfientliga organisationen "Folkviljan och massinvandringen", sågas kategoriskt av resten av den svenska forskarvärlden. Lars Begrenz, verksam som universitetslektor i nationalekonomi vid Växjö Universitet uttryckte det talande om L. Janssons bok, han sa att Jansson »räknar fel så det sjunger om det«.
Surprise!
Där har du din författare Markus, där har du din referens. Och när väl kjejsaren går gatan fram så visar det sig att han inte har några kläder. Han går omkring naken inkletad i avföring, så brun och fin.
gladh
DOM för i helviteQuaya skrev:Dem får dålig uppfostring.
UPPFOSTRAN för i helviteQuaya skrev:Dem får dålig uppfostring.
Du är tjock och långsam...Bingo skrev:UPPFOSTRAN för i helvite![]()
Dem får nog dålig svenskaundervisningen i skolan också.
Edit: helvete -> helvite
Bingo skrev:UPPFOSTRAN för i helvite![]()
Dem får nog dålig svenskaundervisningen i skolan också.
Edit: helvete -> helvite
Bingo skrev:Måste dock korrigera Gladh på en punkt. En lektor är en lärare. En högskole- eller universitetslektor forskar inte, han undervisar.
Ja, jag vet. Det är faktiskt konstigt att alla tjejer är så förtjusta i mig.GSXR1100R skrev:Du är tjock och långsam...
Messiah skrev:säg vad ni vill men sverige går käpprätt åt skogen och det har till STOR del med alla invandrare att göra.....ni får säga vad ni vill men man måste ta hand om sitt eget innan man kan föda andra......
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |