Video Hornet med tokig förare.

10 min film o inte en enda wheelie eller nåt annat roligt... hade man kunnat portugisiska hade det kanske tom varit underhållande.... what a waste.....

Tyckte han var rolig somfan, trots att man inte förstod vad han sa. Helt jävla Loco :dummer

Stor humor när han kör ifrån Scudden och blir så upphetsad att han firar med ett gäng rejäla varvstopp :banana

Han är ~50 bast, kör som en dåre, SJUKT underhållande och släpper ungefär 5 nya videos varje dag på Youtube :)

Jag hinner inte med men har sett iaf 600-700 av hans snart 1000 videos :D

Det finns inget underhållande med dom filmerna han lägger ut. Enda filmen som han kommer lägga ut är när han kör ihjäl sig, nä det går ju inte :(

Hehe vad har han för damp på tutan, tror han det ska hjälpa när han kör så.

Han kunde ju likaväl tejpat fast tutan då.

Sån nu vad pinnen är tillför, det är ju en sån som sitter på stridsflygena till hangarfartyg för att få stopp på dom.

Angående varvandet så tror han att han har en 2T som säkert inte får soppa om man slutar varva.

Last edited:
Linus på linjen

En liten aning ljusare röst och hade låtit som Linus på linjen upp i dagen.:D

The God News:
Är det bara jag som reagerar på hur OTROLIGT fint det sjunger om motorn i början på klippet? Påminner om CBX1000 6cyl!!! MUUUUMMAAA!!!

The Bad News:
Vi är alla här hojåkare och släpper förbi hojar som "Lane-splittar" men hade den där token kommit och skrämt vettet ur mig i min bil så som han gör med sitt tokvarvande precis bredvid folk hade iallafall JAG smygit liiiite närmare honom nästa gång han försökt!!!!!
:mad::mad::mad:

Last edited:
Vad är det för kamera han kör med? Ypperlig kvalité jämfört med många GoPro-filmer samt ljudet ifrånhojen, antar att det är en extern mikrofon han använder sig av? :glömdet

1. Portugisiska....som man pratar i Brasilien.

2. Tryck på Turn on Captions (Beta) sen väljer du engelska eller tom svenska om det finns) så kan du förstå :tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

3. I love the man.

Den svenska texten jag fick på monitorn (efter att ha följt instruktionerna ovan) fick mig att tro att jag det var jag som hade en skruv lös..." Firade målet, en arbetare området" och annat :D
Ett bra tips annars

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...