Horhoj

Chaser skrev:
Hultan skrev:
@Chaser
Tack skall du ha, btw, skulle inte du flytta? Hur går det då?
QUOTE]

Är på g här nu... Försöker ordna till allt här nu idag o imorn så jag kommer iväg på onsdag... :tummenupp
Man e ju alltid i tid med allt... :rolleyes:

Måste komma iväg i veckan... Då jag tänkt åka på en bandag på söndag... :yoparty

Men kommer kolla in här ibland för o se att nu sköter er!! :tungan
Ha det så bra i bastulandet! :hej

Hultan skrev:
Nope, det stämmer.. Pisstråkigt, har dock fulfixat nu, men det ser kasst ut, håller ok dock..
Skall kolla på det under veckan nu..
Du är ju inte direkt någon poser, så fulfixning godkänns ;)

Själv körde man runt med en halv rulle silvertejp på hela insidan av kutsen i höstas :D

sharpedge skrev:
Du är ju inte direkt någon poser, så fulfixning godkänns ;)

Själv körde man runt med en halv rulle silvertejp på hela insidan av kutsen i höstas :D
Hehe, så sant..

Hultan skrev:
Ja det är lågt, käslorna har svalnat lite med hjälp av min flicka... Jag behåller och lagar, det tråkiga är att det får väntas till måndag typ.. Men men, tack för hjälpen, och glåporden med för den delen :)
tjejer och hojar hör inte ihop... det vet ALLA ;)

Hultan skrev:
Gör det väl? vad menar tösen?
Har du läst snett nu igen?
Jag läste det som att du tappat orken lite.... pga, att det är roligare att ha brud och man inte vill pilla med hojen...

frågan är om det alltid är jag som läser/ skriver fel, eller om det nån gång är nån annans fel :va ??

Miss_Orchidee skrev:
Jag läste det som att du tappat orken lite.... pga, att det är roligare att ha brud och man inte vill pilla med hojen...

frågan är om det alltid är jag som läser/ skriver fel, eller om det nån gång är nån annans fel :va ??
Eftersom det bara är du som aldrig fattar så hänger det nog på alla andra.. :rolleyes:

Nej jag skrev att jag arg på hojen men när jag lugnat mig lite med hjälp av min flicka så kändes det bättre och jag skall nog inte sälja den endå, typ..

Förstår du nu?

Eller har jag skrivit fel nu igen?

Edit/
Jag har läst och läst, och kan bara inte fatta vad du missuppfattar.. Du får nog plugga lite svenska.. :pannkyss

Hultan skrev:
@Limstift
Nej det skall väl inte vara så svårt, jag tror jag hittat en lösning nu med kanske.
Det dumma är bara att det är i plasten alla fästen saknas, men jag kanske löser det på annat sett.

Det går väl att ordna med glasfiber?

Limstift skrev:
Det går väl att ordna med glasfiber?
Nja, kanske, men då får jag bygga in hela lamphuset, provade att bättra på med glasfiber under vintern, men det höll inte så länge.. Kanske får kolla dett igen men då lägga på mer glasfiber så det håller lite bättre..

Skall kolla detta i veckan..

Hultan skrev:
Eftersom det bara är du som aldrig fattar så hänger det nog på alla andra.. :rolleyes:

Nej jag skrev att jag arg på hojen men när jag lugnat mig lite med hjälp av min flicka så kändes det bättre och jag skall nog inte sälja den endå, typ..

Förstår du nu?

Eller har jag skrivit fel nu igen?

Edit/
Jag har läst och läst, och kan bara inte fatta vad du missuppfattar.. Du får nog plugga lite svenska.. :pannkyss
:hihi

Hultan skrev:
Nja, kanske, men då får jag bygga in hela lamphuset, provade att bättra på med glasfiber under vintern, men det höll inte så länge.. Kanske får kolla dett igen men då lägga på mer glasfiber så det håller lite bättre..

Skall kolla detta i veckan..

En idé kan vara att använda epoxi istället för polyesterplast när du ska lägga glasfiber. Epoxi fäster bättre mot olika material jämfört med polyester (tror jag)

Coola Ola skrev:
En idé kan vara att använda epoxi istället för polyesterplast när du ska lägga glasfiber. Epoxi fäster bättre mot olika material jämfört med polyester (tror jag)
Ok, det skall jag kolla på :tumemnupp

Har inte provat 3M's nya lim än, men det verkar ju bra. Såg det i nån annan tråd. Kan ju vara värt att prova.

Miss_Orchidee skrev:

eller roligare att ha hoj om man inte vill pilla med bruden/brudar??? :confused:
Om vi nu skall driva missuppfattningen till sin spets.

((Näe, jag vill vare sig vara elak mot Hultan eller Blomman. men IBLAND blir frestelsen lite för stor, bara. Ja, jag är svag i anden.) Om någon tar illa upp får ni dra ifrån mig i valfri fart eller annan bestraffning ni finner lämplig...)
/H

Långa farbron skrev:
Verkar intressant.

Hur är det med dig ?

Lever hojen ?
Mnja, lever och lever... Fick beställa nya grejjor för 3000, då är inte styret medräknat. Eller oljekylen för 800, beggad. Ville inte ge 3800 för en ny sadelkåpa, får bli att prova 3M's lim istället. Fast jag har inte hittat nån som kränger det än. Får leta.

Annars så håller jag med bagerah -
bagerah skrev:
För oss hårda killar som orkar hålla fast i styret fast det blåser lite. :tungan

Hultan skrev:
Nu kommer det en kl 15 med pengar i näven.. Det har inte vart nåt fel på intressenter..

Frågan är bara hur onödigt det är att sälja skiten för 25k.. Får fundera på detta..
Du e ju lite rolig du, har kund på väg och sen höjer du priset???? Schysst affärsman!!! :)

Last edited:
Ravetrancer skrev:
Du e ju lite rolig du, har kund på väg och sen höjer du priset???? Schysst affärsman!!! :)
Det är ju min hoj, jag måste väl få ändra mig, jag har inte lovat nån något..

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8