Hoppet från Turning Torso

Såg ut som en ducce, 996/998. Men jag är inte så bra på duccar, kan kanske varit en 916 också.

Jag tar tillbaks mitt tidigare påstående, syns ju helt klart att det inte är en ducce, första gången såg jag bara avgasrören.

Ser helt klart ut som en duke. ;)

Kung Eilert skrev:
2417560 Någon kille (Felix Baumgartner) som åker runt i världen och gör just detta. Spons av Red Bull som synes.

Mer här
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=119&a=291467
http://sydsvenskan.se/malmo/article178870.ece

Ett jävla gnäll från HSBs sida.. Visst hade det kunnat vara ett terrordåd men vafan sålänge inget hände och ingen kom till skada tycker jag man borde kunna se mellan fingrarna och istället ta åt sig äran att han just valde deras coola byggnad!

mäktigt! (synd att man inte fick nånting från helmet-cam när han hoppade från byggnaden, och lite synd att han fällde ut sin "sponsor-fallskärm" så tidigt hehe)

ingen försten som såg dokumentären om (främst norska) basejumpers på Canal+ för någon vecka sen?

GOD DAMN va mäktigt det var att se dom i Hong Kong/Peking (kommer inte ihåg vilken stad) och dom hoppade från en rejäl bit skyskrapa, BLAND EN MASSA ANDR SKYSKRAPOR - och sedan klipp från någon förbjuden bergskant i Norge, med falltid på runt 1 minut innan fallskärmen behövdes slå ut:näsblod :yoparty

Har en film som heter Basejumper.wmv, finns säkert på DC, Piratebay osv om nån är intresserad. En massa svincoooola basejumps!

(Blir ju skapligt sugen på att hoppa själv...:rolleyes:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...