Hoppar fyra för två hjul

HurtsLikeHell

Rock solid and fast!
Gick med
27 Dec 2005
Hoj
BMW K1200s
Halloj på er alla hojåkare!

Jag har åkt det mesta på fyra hjul både på bana och på landsväg och överger nu det för två hjul.

Det ska bli otroligt kul och jag längtar, längtar mer än vanligt efter lite torr asfalt. Hoppas vi ses därute! Jag har köpt en "gubbhoj" som det kallas här på forumet - en BMW. Men jag hoppas att den inte är det, ser ni en orangegul F800s så är det kanske jag. Efter att ha lekt katt och råtta med polisen och "tävlat" på gatan blev det till slut en mindre stark bil (Under 45 till Mantorp från Norrtull är väl inte så illa?) och nu när det blir hoj så ville jag inte ha en sporthoj.

Man vet ju hur det blir. Det fick bli en lagom hoj, det viktiga är ju inte vad man kör utan hur man kör...

Sköt om er och klota inte så ses vi i Stockholm!

FAN VAD KUL DET SKA BLI!!! :banana

Welcome to hojträsket!

BMW är inte gubbhojar, inte enligt mig iallafall. R1200GS Adventure är väl hur hårig som helst?! Å gammla K1200rs får set att vattnas i munnen på mig, liksom nya k1200s, eller varför inte k1200r. Hmm, man kanske skulle mosa spargrisen å byta hoj till sommaren?!

Välkommen!
Du har nog tillräckligt med vikt/effekt-förhållande med din nya hoj för att få bekymmer med länsman om du inte sköter dig. :D

Lycka till med hojjen!

Man kan köra ihjäl sig och för fort på alla hojar så du ska nog bli nöjd. Välkommen och hoppas du blir nöjd med köpet.

välkommen hit!!
tror inte att du är den enda här som längtar efter torr asfalt!! :tungan

Tackar allihop!

Tyckte inte heller att den verkade gubbig. Det är som sagt inte fordonet som begränsar. Hade själv en Lupo ett tag som körde från de mesta gubbnissarna. Även den köptes in för att minska farten men det gick att komma upp i 200 med den med i en låååååååång nedförsbacke.

Nyheter
Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R

Ducati har nu lanserat nya ...

Eldrivna Honda WN7

Honda WN7 Honda har pres...

Stark Varg EX, en smygande ninja!

Nu har jag och Varg EX hunn...

BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7