Hoppa med hoj

Klingan

För kännedom!
Gick med
28 Jul 2004
Hoj
KTM 625 SXC
Eftersom jag inte har lärt mig uiila än så blev jag lycklig när jag i måndags hittade ett farthinder i slutet av en liten uppförsbacke inne på området där jag jobbar. Med "lagom" fart gick det på bakhjulet över och förbi hindret och jag höll på att garva ihjäl mig! Det var juh skitkul!

Så imorse tänkte jag göra om bravaden men jag laddade nog lite väl hårt... Plödsligt hör jag hur hojjen tokvarvar och sedan känner jag hur båda hjulen landar på marken igen. Hahahaha fyyyyyyyyy faaaaaen va ball!

Fazer75 skrev:
Eftersom jag inte har lärt mig uiila än så blev jag lycklig när jag i måndags hittade ett farthinder i slutet av en liten uppförsbacke inne på området där jag jobbar. Med "lagom" fart gick det på bakhjulet över och förbi hindret och jag höll på att garva ihjäl mig! Det var juh skitkul!

Så imorse tänkte jag göra om bravaden men jag laddade nog lite väl hårt... Plödsligt hör jag hur hojjen tokvarvar och sedan känner jag hur båda hjulen landar på marken igen. Hahahaha fyyyyyyyyy faaaaaen va ball!
Ladda fullt på en väg som ar plan och sen lutar tvärt neråt... så Uiilar du... utan att framhjulet behöver resas...

Eller lär dig Uiila på riktigt !!!!

Kommer aldrig lära mig att uiila på riktigt. Jag kan lika gärna erkänna det: jag är helt kass på att köra hoj! :3freak Skit samma jag har svinkul på vägbulan varje morgon och det gör att jag pallar med jobbet som suger fett. Jobbar gör jag bara för att jag skall ha råd att ha kvar hojjen fast jag pluggar i Växjö.

*/ ?>
Nyheter
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage