hopp över tåg

Häftigt hopp, men är det bara jag som stör mig så förbannat på "oj nu kommer det hända nått vi drar ut på tiden som satan" klippningen?

jag vill se hoppet! Inte 4 minuter slow motion i 311 vinklar!

xfader skrev:
2283954 Häftigt hopp, men är det bara jag som stör mig så förbannat på "oj nu kommer det hända nått vi drar ut på tiden som satan" klippningen?

Exakt som du säger, man vet att han kommer göra volten och vill inte sen någon actionfilm, som på alla TV program, som även detta kommer ifrån.
Man kan dö av att hoppa över en bäck, allt är livsfarligt, alltid "they fear the worst", alltid, det blir man trött på. :huvet

såg det där på discovery i programmet:"stunt.. nånting" och det vart så jävla mycket mer klippning än det där, (kändes det som), och dom sa att han var några millimeter ifrån att dö därför att han landade über-lite på framhjulet och sedan på resten av hjulen :rolleyes:

burnout skrev:
2287096 såg det där på discovery i programmet:"stunt.. nånting" och det vart så jävla mycket mer klippning än det där, (kändes det som), och dom sa att han var några millimeter ifrån att dö därför att han landade über-lite på framhjulet och sedan på resten av hjulen :rolleyes:

Stunt Junkies eller nått liknade heter det..

Hoppet var riktigt bra men klippningen....

xfader skrev:
2283954 Häftigt hopp, men är det bara jag som stör mig så förbannat på "oj nu kommer det hända nått vi drar ut på tiden som satan" klippningen?

Wööörd!!

Denna skulle Raid72 se :hihi

Är snubben/tjejjen som hoppar över tåget nekkid? :hihi

Undras om det kommer gubbar i svarta suits, solbrillor och öronsnäckor å hämtar mig snart :gnissla

Bifogat

• skitjobb.JPG
    skitjobb.JPG
    48.2 KB · Visningar: 111
Last edited:
=Drex= skrev:
2288277 Är snubben/tjejjen som hoppar över tåget nekkid? :hihi

Undras om det kommer gubbar i svarta suits, solbrillor och öronsnäckor å hämtar mig snart :gnissla

Aha! Du jobbar också på Volvo ser jag. Jag får inte heller se stunt-porren... :4skrika

:zpy på den som har klippt... Visa först hela förloppet en gång från början till slut, SE'N kan du klippa lite och visa kanske en repris och en gång i slow motion.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D