Hej!
nu skall jag äntligen fixa iordning min XR till en Supermotard så jag behöver endel tips och har några frågor som jag hoppas få hjälp med.
Jag har plockat bort alla strypningar, monterat 175 munstycke, och pilot jet är 68s. nålen på 4:e hacket.
(har dock inte öppnat upp på utsidan av luftburken) Ger det mycket extra? KN filter?
Om man monterar ett sånt, vad för munstycke bör man byta till?
Hojen går bra på alla varv utom vid gasavslag då den poppar endel, det är alltså inga avgassmällar som kan bli om den skulle gå för tunt. hur kan man få bort det?
sånt kanske mer eller mindre är std för en enstånka som man får leva med?
Kan ni rekomendera ett bra slipon?
Org låter för mycket tycker jag och trots annan insats så har man ändå en vägg flamm dämpare kvar, kör jag med en helt ren insatts så blir ljudet olidligt fast den går helt klart värre;-)
Snygg passande framstänka? länka gärna till bilder om ni kan
Tips på passande däck? (För att köra på bana) asfalt, ej grus/asfalt kombi.
Passande styre, handguards? I nylon eller de med inbakad aluminium?
Frambroms skriva? OK?
Vad jag har förstått så är det Excell fälgar och Talon nav som gäller?
Väldigt tacksam för alla tips.
/Mvh Eric
nu skall jag äntligen fixa iordning min XR till en Supermotard så jag behöver endel tips och har några frågor som jag hoppas få hjälp med.
Jag har plockat bort alla strypningar, monterat 175 munstycke, och pilot jet är 68s. nålen på 4:e hacket.
(har dock inte öppnat upp på utsidan av luftburken) Ger det mycket extra? KN filter?
Om man monterar ett sånt, vad för munstycke bör man byta till?
Hojen går bra på alla varv utom vid gasavslag då den poppar endel, det är alltså inga avgassmällar som kan bli om den skulle gå för tunt. hur kan man få bort det?
sånt kanske mer eller mindre är std för en enstånka som man får leva med?
Kan ni rekomendera ett bra slipon?
Org låter för mycket tycker jag och trots annan insats så har man ändå en vägg flamm dämpare kvar, kör jag med en helt ren insatts så blir ljudet olidligt fast den går helt klart värre;-)
Snygg passande framstänka? länka gärna till bilder om ni kan
Tips på passande däck? (För att köra på bana) asfalt, ej grus/asfalt kombi.
Passande styre, handguards? I nylon eller de med inbakad aluminium?
Frambroms skriva? OK?
Vad jag har förstått så är det Excell fälgar och Talon nav som gäller?
Väldigt tacksam för alla tips.
/Mvh Eric