Hondan kastade av mig....

Anadrol skrev:
Flugan har rätt skall inte intagas i för stora doser då kan det gå illa tror jag. :huvet

ääh, håll bara koll på östrogennivåer och levervärden samt ta blodprov ibland.
Är blodvärdena kass så lägg ned knaprandet tills de är bra igen, sen är det 200mg/dag som gäller igen tills de blir kass osv..

PM:a mig för tips på hur man fixar blodvärden, testonivåer osv så snabbt som möjligt :tummenupp

955i skrev:
Tjena Olsson,

Lite förvånad att detta uttalande som kom från dig då du själv inte kör i någon som helst skyddsutrustning förutom hjälm :7peta

Om du ansåg att det är farligt att åka mc och det inte är någon leksak så undrar jag rent personligen varför du inte har en full skyddsutrustning på dig när du själv åker hoj?

Dom gånger jag sett dig i år har du bara haft hjälm och fritidskläder på dig och då snackar vi inte ner till ICA på hörnet utan på långturer som som Twinträffen och ute i Skokloster och i "inspirerat tempo" :rolleyes:

Jag tycker mitt inlägg stämmer överens rätt bra med verkligheten - även om det kommer från mig. Sedan var inlägget ett svar på ett annat inlägg och en ironisk motpol till alla dessa vurpers som kommer med rekommendationer på hur saker och ting skall göras.

F ö och inte för att det spelar så stor roll kanske men Skokloster-turen var väl endå inte "inspirerat tempo" utan mer transportsträcka? I alla fall för mig långt där bak i ledet, även om det fanns en del som gassade ordentligt. Jag kör så yxigt och "Inpirerat tempo" hör till bandagar för min del.

#Olsson# skrev:
Jag tycker mitt inlägg stämmer överens rätt bra med verkligheten - även om det kommer från mig. Sedan var inlägget ett svar på ett annat inlägg och en ironisk motpol till alla dessa vurpers som kommer med rekommendationer på hur saker och ting skall göras.

F ö och inte för att det spelar så stor roll kanske men Skokloster-turen var väl endå inte "inspirerat tempo" utan mer transportsträcka? I alla fall för mig långt där bak i ledet, även om det fanns en del som gassade ordentligt. Jag kör så yxigt och "Inpirerat tempo" hör till bandagar för min del.

Finns ingen ursäkt!! Du borde deporteras till Nigeria.

#Olsson# skrev:

Det är självklart upp till var och en hur mycket man väljer att klä på sig - eller inte, när man kör mc. Dock så tänker jag på Din säkerhet och för Din skull :7peta

Oavsett om det är transportsträcka, att hastigheten var 50, 70, 90, 100 eller mer så hade jag inte personligen valt att köra i vanliga kläder, det är illa nog att gå omkull om man har full skyddsutrusning, då har man en hyfsad chans att klara sig säg i alla fall ..."bättre" än att inte någon utrustning alls! Så långt är vi nog överrens.

Att sedan köra det du kallar lungt och längst bak är ju ingen garanti för att man inte råkar ut för en olycka oavsett om den är försakad av eget övermod, rullgrus, bilar, djur eller vad som helst. Min poäng är att när olyckan är framme så är den säkerligen inte önskad eller planerad.

Alla gör som dom själv vill. Bilbälte ? Kondom? Hemförsäkring? Broddar? Cykelhjälm?

#Olsson# skrev:
Aj då, jag som är på väg med mina blåa polare från Nigeria. Jag vänder eller?

Vadå? Tog du hojen? Ja vänd fort som fan.Åk till Mcd och ta dig en redig Juice och Pita Mac.

955i skrev:
Det är självklart upp till var och en hur mycket man väljer att klä på sig - eller inte, när man kör mc.....
Du som kör pastahoj borde väl veta att stackars Olsson har hojen på verkstad ofta och det kostar fläsk = ingen skyddsutrustning ;)

sandstream skrev:
Du som kör pastahoj borde väl veta att stackars Olsson har hojen på verkstad ofta och det kostar fläsk = ingen skyddsutrustning ;)

:D Jag har till dagens datum exakt 1/2 tim i verkstadskostnader. Omprogrammering/mappning av ECU. Vad kan det vara? 300:- eller?

955i skrev:
Alla gör som dom själv vill.

Freedom :tummenupp

(Jag näst intill tvingar morsan att bära min gamla JOFA hockyhjälm vid cykling eftersom hon är en notorisk vurper. Men i slutändan är det hon som bestämmer eftersom hon är myndig)

#Olsson# skrev:
:D Jag har till dagens datum exakt 1/2 tim i verkstadskostnader. Omprogrammering/mappning av ECU. Vad kan det vara? 300:- eller?
Nu ljuger du igen.
Du menar att i dag har du lagt ner 300:- på reparationer :tungan

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP