Honda XRV750 stulen i Helsingborg - Återfunnen

Kimson

Ny medlem
Gick med
7 May 2014
Hoj
1997, Honda XRV750
Honda XRV750 Africa Twin, 1997 års modell. Regnr: DNG897

DNG897.jpg

Stulen från flerbilsgarage på Övre Långvinklesgatan i centrala Helsingborg någon gång på natten mellan söndag 2014-05-04 kl. 20.30 och måndag 2014-05-05 kl. 08.00.

Den siktades på Långeberga morgonen den 2014-05-06, så den används och körs med. Föraren tog av mot Mörarp/Hjortshög där den tappades bort.

Hojen är grå/svart med vita/röda flames på tanken, vita handtagsskydd, svart sadel. Däcken har en gul rand på slitytan.

Ring Polisen eller skicka ett PM om du har nys på den.

Hittelön!

kollar runt lite..

kommer nog inte dröja lång tid innan denna hittas.
troligtvis stulen för att nöjesköras med & inte för att slaktas för delar.

försäkrad ? om jag vill få stopp på den med alla medel ? eller bara trafik & du vill ha den hel ?

Ska köra en runda nu. Får jag sparka till eller preja hojen? Alltså, wonders fråga är relevant

Har du möjligen kört på Drottninggatan nyligen med hojen för jag tror bestämt jag sett en likadan komma körandes. Vill även påminna mig om att sett hojen i fråga på Mellersta Stenbocksgatan. Tyvärr rör jag ihop dagarna så jag kan inte säga om det här var i slutet på förra veckan, nu i helgen eller början på veckan.

Hur som helst beklagar jag det inträffade och hoppas att hojen dyker upp hel och fin. Ska hålla utkik efter den.

Halloj på er,

tack för era svar. Hojen är helförsäkrad, nuff said! ;)

Att den synts på Drottningsgatan och Mellersta Stenbock är inte omöjligt att det är jag, jag bor vid Rektorsgatan och rör mig på Stenbockgatan till och från jobbet på morgon/kväll. Men om det är denna veckan så är det ngn annan!

/Kimson

kollar runt lite..

försäkrad ? om jag vill få stopp på den med alla medel ? eller bara trafik & du vill ha den hel ?

En liten undran bara till Wonderwizard, jobbar du med att leta efter/leta upp stulna hojar? Har sett att i flera "stöld-trådar" är du med och det verkar som om du är "insatt" kring mc-stölder.
Hur som helst är det bara beröm, inget negativt...keep it up.
:tummenupp

En liten undran bara till Wonderwizard, jobbar du med att leta efter/leta upp stulna hojar? Har sett att i flera "stöld-trådar" är du med och det verkar som om du är "insatt" kring mc-stölder.
Hur som helst är det bara beröm, inget negativt...keep it up.
:tummenupp

har bara en jävla massa kontakter inom polis, bevakning & larmtjänst
samt veta var & vart man skall leta efter dessa, och självklart en massa tur

Hojen upphittad och bärgad. Återfanns på Råå där den stått sedan i onsdags.
Tack för kommentarer och vaksamma ögon.
/Kimson

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma